skravletråd onsdag 26. juli

lenemor

Forumet er livet
Gooood morgen alle sammen!!

I dag kan jeg endelig feire litt - det er nemlig to måneder til termin (jippi!!!). Har også våknet uthvilt i dag, etter en skikkelig natts søvn for en gangs skyld, så humøret er på topp... Kanskje det inspirerer meg til litt rydding og vasking her i dag, men jeg sier ingenting sikkert, for jeg har tømmerstokk-ben i dag også, og om det blir verre mens jeg står i dusjen og spiser frokost dropper jeg det, og ligger på sofaen i stedet!

Ønsker dere alle en strålende dag!! [:D]

Her må det jobbes. Er for en gangs skyld lidt å ta seg til på jobb. Og så skal jeg være med å synge to Olsok-konserter i ettermiddag og kveld. Det blir lidt tungt å stå. Men arti lell[:D]

Olsok ja - det har vi diskutert her hjemme, for det står på kalenderen på veggen - hva er egentlig olsok?? (ja, jeg avslører min uvitenhet her, men det er greit...)

Sitter på jobben og svetter. Er for øyeblikket 28 grader her. Men er nok ikke lenge før det er 30 grader!

Siden jeg jobber på kontoret på en skole også er det ikke så mye som skjer! Så jeg satser på at det er en del aktive inne på dette forumet slik at det er litt å se på!

ORIGINAL: lenemor

Olsok ja - det har vi diskutert her hjemme, for det står på kalenderen på veggen - hva er egentlig olsok?? (ja, jeg avslører min uvitenhet her, men det er greit...)

Olsok er feiringen av Olav den Helliges død i slaget ved Stilkestad 29. juli 1030. Tror bare det er trønderne som er veldig bevidst på det. Men i Nordtrøndelag (Stiklestad) er det fullt kjør med spelet om Heilag Olav mm. Og i Trondheim feires Olavsfestdagene. Vi skal synge konsert i Stiklestad kirke kl 17 og i Sakshaug gamle kyrkje kl 21. Så har jeg også reklamert lidt....[;)]

Her skal det vaskes!! Er allerede 23grader så det er uaktuelt å gjøre noe ute...
Ellers så har kommet til uke 32 i dag, 8 UKER igjen!!!!

ORIGINAL: Sassi

Her skal det vaskes!! Er allerede 23grader så det er uaktuelt å gjøre noe ute...
Ellers så har kommet til uke 32 i dag, 8 UKER igjen!!!!

jippi - 8 uker, det er jo ingenting det!!

god formiddag jenter[:)]
idag blir d varmt her...puhh allerede 32 grader i skyggen på terrasen..

idag får me den nye bilen me kjøpte oss sist uke,
d va så mye tull med den me hadde så me fant ut at me måtte ha ein litt nyere og bedre bil så da kjøpte me oss ein passat stasjonsvogn[:D] glede meg sånt te å henta den seinare idag...juhuu

Hei hopp

Vet ikke helt jva jeg skal gjøre i dag, men regner med at mye av dagen skal gå til avslapping. Kom hjem fra en langhelg i Bergen i går ,
har blant annet vært i barndåp til min skjønne lille niese. Var fadder på henne :)
Kjenner at jeg er ganske sliten da alt har gått i ett de siste fem dagene. Bekkenet mitt har vært ganske plagsomt og så har jeg hatt en del kynnere om natten.

Det har akkurat gått opp for meg at det er bare litt over 6 uker til termin, jeg får nesten litt panikk! Tror jeg må få opp gassen litt og begynne å handle inn vogn, bilsete o.l.

Ha en strålende dag alle samme
n

Jeg var hos legen idag, og så veldig begeisteret var hun ikke.....har gått ned 500 gram på to uker, og blodprosenten er ikke noe å rope hurra for......Men barnet har det fint, vokser og vokser, mens mamma blir mindre og mindre....men klarer liksom ikke få i meg noe mat i 40 grader.....
Men hun sa at jeg skulle hvile meg, og det skal jeg gjøre.....da har jeg en god unskyldning til ikke å gjøre noen tilng[:D][:D][:D][:D][:D]Lillejenta er på ferie, så idkveld skal mannen og jeg benytte anledningen til å gå på kino!!!!Gleder meg som en unge!!!!

ORIGINAL: anjuk

Jeg var hos legen idag, og så veldig begeisteret var hun ikke.....har gått ned 500 gram på to uker, og blodprosenten er ikke noe å rope hurra for......Men barnet har det fint, vokser og vokser, mens mamma blir mindre og mindre....men klarer liksom ikke få i meg noe mat i 40 grader.....
Men hun sa at jeg skulle hvile meg, og det skal jeg gjøre.....da har jeg en god unskyldning til ikke å gjøre noen tilng[:D][:D][:D][:D][:D]Lillejenta er på ferie, så idkveld skal mannen og jeg benytte anledningen til å gå på kino!!!!Gleder meg som en unge!!!!

Får kjøpe deg en stor popcorn med smør og en sjokoladeplate å kose deg med på kinoen du da!!

Hei alle sammen[:)]

Eg kjeder meg idag..har lyst å reise på stranda, men synes ikkje det er noko kjekt åleine....!!! Alle venner er på jobb eller på ferie..urettferdig[:(] Men eg har eigentleg mykje eg kan gjere...t.d. vaske babykle, men tenkte eg skulle gjere det ein dag det var dårleg vër....så me får sjå....!!!! 

Back
Topp