Skravletråd ONSDAG 26 april

ORIGINAL: carina82

Da var innbetalingene i boks! Dere er en super gjeng...

Kanskje jeg skal få somla meg til å tatt uke 32 bilde nå...

Var til jordmor i dag, hadde nesten 2 cm åpning på livmorhalsen... Andre som har hatt det?
Heldigvis skal jeg på ul i morgen. Synes det er ubehagelig/litt smerter der nede av og til... I område livmorhalsen og litt oppover... [8|]

dumt sp mål sikkert men hvordan sjekker de åpning gynekologisk undersøkelse eller

ORIGINAL: lalina

ORIGINAL: carina82

Da var innbetalingene i boks! Dere er en super gjeng...

Kanskje jeg skal få somla meg til å tatt uke 32 bilde nå...

Var til jordmor i dag, hadde nesten 2 cm åpning på livmorhalsen... Andre som har hatt det?
Heldigvis skal jeg på ul i morgen. Synes det er ubehagelig/litt smerter der nede av og til... I område livmorhalsen og litt oppover... [8|]

kan ikkje det være et tegn på at noe er på gang? eller?
hallo er det alle som har planer om å få nå? skal eg sitte igjen her aleine, eg som har bestilt 14 dager på overtid.

Har ingen planer eg om å føde før i juni!! Skal knipe godt igjen til hvertfall 11.[:)]  Så du skal slippe å sitte her alene[;)]

ORIGINAL: katrine35+

natta lisbeth, sov godt!

har tenkt å finne puta snart selv... skal på treff i morra jeg ja!!! [:)]

Natta Lisbeth og Katrine.
Katrine: Så ofte dere har treff da???

å det var godt å høre, før panikk eg for at eg skal sitte igjen her på juni sidene heilt aleine. å prate med meg selv. 

ORIGINAL: Marihøne77

natta lisbeth, sov godt!

har tenkt å finne puta snart selv... skal på treff i morra jeg ja!!! [:)]

Natta Lisbeth og Katrine.
Katrine: Så ofte dere har treff da???

vi er ikke så mange da....(vi var tre sist), men koordinerer med bim-treff så da håper vi det kanskje kommer flere i morra! [:D]

marihøne77: hvis du går inn på bim sidene finner du sikkert flere bim treff i bergen...[;)]

marihøne77: hvis du går inn på bim sidene finner du sikkert flere bim treff i bergen...[;)]

Ja må kanskje sjekke det ut[:)]
Vi hadde et BVtreff i mars som var veldi koslig. Tenker det blir et nytt om ikke så lenge.(?)

Vi hadde et BVtreff i mars som var veldi koslig. Tenker det blir et nytt om ikke så lenge.(?)

Du får sette i gang et selv da!!

Nei nå køyer jeg!! God natt!!

Du får sette i gang et selv da!!

hadde en liten plan om det ja[;)]

Håper ikke ting er pågang. Jeg vil gå til juni i allefall! Har ikke imot å gå på overtid heller. Vil ikke ha no prematur beibi nei!

Har lagt inn nye magebilder.

Kjempefin mage du har Carina!!!! [:)]

Back
Topp