Skravletråd Onsdag 19. Juli

ORIGINAL: gira

Noen som har tips til hva jeg kan smøre på såre, tørre brystvorter!?

Ja, prøv Ugumentum, kjøpes på apoteket. Beste er å smøre på morsmelk og la lufttørre, men jeg har i tillegg brukt Ugumentum i det siste og syns den hjelper utrolig bra!

Såå deilig vær her i dag, har vært ute hele dagen med lille Adrian i vognen[:)] 
Vært i byn på kafe med venner og bare kost oss[:)]

Var også en tur innom helsestasjonen i dag for å veie han- OG hvis den vekten er rett så har han lagt på seg rundt 1 kilo allerede[8|] Hmmm. Har hvertfall nok melk ja[;)]

Bra nurkene vokser!
Aner ikke hvor mye Ben har lagt på seg siden 6-ukers kontrollen. Han er 8 uker i dag!
Hs er stengt til 8 august, så jeg får smøre meg med tålmodighet.

Hva gjør du når du skal amme og stelle når du er ute en hel dag Marihøne?

heisann jenter[:D] dere skravler litt ennå, selv om det er litt roligere her[:D] har problemer med å komme meg ut om dagen jeg, ikke klarer jeg å løfte den svæære vogna ut og inn av bilen, og å amme to stk utendørs er bare å glemme. menmen søndag skal vi til skeikampen på ferie med mormor og morfar og en venninde, gjett hvem som skal ut å ta seg en øl en kveld [:D]

takk, reiser søndag, men først skal vi ha grilling me tante og typen hennes og alle unga på lørdag, og vålenga skal grisebanke lyn[:D] 

gjør vel det på alle etterhvert som man får litt rutiner og ungene blir litt så blir større[:D] men så blir det vel slutt igjen når de begynner å krabbe, ser for meg han i telenor reklamen med tvillinger som løper hver sin vei

nei de skjønner jeg, også blir man så fortvila og ikke minst sliten av det[8|]

ORIGINAL: squat

gjør vel det på alle etterhvert som man får litt rutiner og ungene blir litt så blir større[:D] men så blir det vel slutt igjen når de begynner å krabbe, ser for meg han i telenor reklamen med tvillinger som løper hver sin vei

Ja.....vet du squat jeg ler like mye hver gang jeg ser den reklamen og tenker på deg.......[:D][:D]

jada gleder meg til neste sommer[:D][:D] kommer til å bli i storform, kommer til å få deen veltrente kroppen[8D][:D]

ORIGINAL: squat

Ja.....vet du squat jeg ler like mye hver gang jeg ser den reklamen og tenker på deg.......[:D][:D]

Samme her! hehe[:D][:D]

ORIGINAL: Irene30

Hva gjør du når du skal amme og stelle når du er ute en hel dag Marihøne?

her ligger heldigvis helsestasjonen midt i byen, så når vi er på kafe eller lenge i byen så går jeg dit for å skifte bleier eller ammer.
Ellers så er det jo kafeer som har stellerom, også går det greit å skifte bleie i vogna. Amme det gjør jeg hvor som helst, når som helst. Gidder ikke "gjemme" meg når ungen min er sulten[:D][:D]

Ja, det er jo naturlig. Men jeg som av og til må gi mme funderer litt på hvordan jeg skal få til dette. Går sikkert an å låne micro'n på kafeer og lignende, men hvordan oppbevare flaska...?

Får du lagt ut bildet her så vi får se din skjønne prins Gira?

ORIGINAL: Irene30

Ja, det er jo naturlig. Men jeg som av og til må gi mme funderer litt på hvordan jeg skal få til dette. Går sikkert an å låne micro'n på kafeer og lignende, men hvordan oppbevare flaska...?

Jeg var i Sverige sammen med en venninne i dag og hun hadde en sånn flaskevarmer av isopor som hun hadde ferdigblandet tåteflaske i.
Hun sa den holdt varmen godt, men husket ikke hvor den var kjøpt......[:@][:@]
Og da var det over to timer siden hun hadde varmet opp flaska

Lisbeth; er det koselig med besøk??

de har dratt nå..dro hjem i sekstia...
å det var kjempekos[:D]
var i byen idag...Tuva sov hele tiden...
å lillebror har fått seg hybel i gata nedenfor oss...[:)]

da har du jo gratis barnevakt rett i nabolaget[;)]

å ja..
jeg som skulle shoppe..
kom hjem med EN genser[8|][8|][8|]
halloooo...når jeg andelig kan bruke klærne de har i butikken så finner jeg ingenting[:'(][8D][8|]

da har du jo gratis barnevakt rett i nabolaget[;)]

ja kjekt det..har også gratis barnevakt i overetasjen..tanta mi[:D]

Her er gutten min Irene[:D]

og ett til:

Back
Topp