~Lisbeth83~
Forumet er livet
nyydelig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: gira
ORIGINAL: Irene30
Ja, det er jo naturlig. Men jeg som av og til må gi mme funderer litt på hvordan jeg skal få til dette. Går sikkert an å låne micro'n på kafeer og lignende, men hvordan oppbevare flaska...?
Jeg var i Sverige sammen med en venninne i dag og hun hadde en sånn flaskevarmer av isopor som hun hadde ferdigblandet tåteflaske i.
Hun sa den holdt varmen godt, men husket ikke hvor den var kjøpt......[:@][:@]
Og da var det over to timer siden hun hadde varmet opp flaska
ORIGINAL: gira
TAKK.
Og samboeren din Lisbeth kan heller ikke komme seg unna farskapet til lille Tuva, de er kjempelike[:D][:D]
ORIGINAL: Irene30
Blir Tr.heim i helga, så pass opp trøndere.. her kjæm vi!![8D]
ORIGINAL: carina82
Irene: Når jeg ga mme til Othilie, så kjøpte jeg enten slike ferdigblandet bokser med nan, på 200 ml. når jeg åpna den så fordelte jeg det i 2 flasker, for Othilie greide ikke å spise så mye. Varmet de i micro på cafe'en der jeg var.
Eller så kokte jeg opp vann, kjølte den ned til ca 50 grader, og helte den over på termos. Hadde med x antall tåteflasker med ferdig oppmålt pulver (husk mengden! evt ha samma mengde i alle) og en tåteflaske uten pulver som jeg bare brukte til å måle opp vannet i, og tilsette i flaska med pulveret i... Fersk mme hver gang!
Hadde passe temprert vann på termos hjemme også. Alltid fersk mme!
Litt knotete forklart. Håper du forstod, hvis ikke spørr...[:D]
Kjempebra orklart og takk skal du ha.