Skravletråd Onsdag 19. Juli

nyydelig

TAKK.
Og samboeren din Lisbeth kan heller ikke komme seg unna farskapet til lille Tuva, de er kjempelike[:D][:D]

Irene: Når jeg ga mme til Othilie, så kjøpte jeg enten slike ferdigblandet bokser med nan, på 200 ml. når jeg åpna den så fordelte jeg det i 2 flasker, for Othilie greide ikke å spise så mye. Varmet de i micro på cafe'en der jeg var.

Eller så kokte jeg opp vann, kjølte den ned til ca 50 grader, og helte den over på termos. Hadde med x antall tåteflasker med ferdig oppmålt pulver (husk mengden! evt ha samma mengde i alle) og en tåteflaske uten pulver som jeg bare brukte til å måle opp vannet i, og tilsette i flaska med pulveret i... Fersk mme hver gang!

Hadde passe temprert vann på termos hjemme også. Alltid fersk mme!

Litt knotete forklart. Håper du forstod, hvis ikke spørr...[:D]

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Irene30

Ja, det er jo naturlig. Men jeg som av og til må gi mme funderer litt på hvordan jeg skal få til dette. Går sikkert an å låne micro'n på kafeer og lignende, men hvordan oppbevare flaska...?

Jeg var i Sverige sammen med en venninne i dag og hun hadde en sånn flaskevarmer av isopor som hun hadde ferdigblandet tåteflaske i.
Hun sa den holdt varmen godt, men husket ikke hvor den var kjøpt......[:@][:@]
Og da var det over to timer siden hun hadde varmet opp flaska

En sånn vil jeg ha.. de har en på www.alexi.no som skal holde varmen tre timer, men jeg tenkte kjøpe så jeg hadde til helga.
Blir Tr.heim i helga, så pass opp trøndere.. her kjæm vi!![8D]

TAKK.
Og samboeren din Lisbeth kan heller ikke komme seg unna farskapet til lille Tuva, de er kjempelike[:D][:D]

[:D][:D][:D]

Her er gutten min Irene[:D]

og ett til:

For et nyyydelig lite nurk!!!

jeg skal advare venner av meg som bor der[:D][:D]

ORIGINAL: carina82

Irene: Når jeg ga mme til Othilie, så kjøpte jeg enten slike ferdigblandet bokser med nan, på 200 ml. når jeg åpna den så fordelte jeg det i 2 flasker, for Othilie greide ikke å spise så mye. Varmet de i micro på cafe'en der jeg var.

Eller så kokte jeg opp vann, kjølte den ned til ca 50 grader, og helte den over på termos. Hadde med x antall tåteflasker med ferdig oppmålt pulver (husk mengden! evt ha samma mengde i alle) og en tåteflaske uten pulver som jeg bare brukte til å måle opp vannet i, og tilsette i flaska med pulveret i... Fersk mme hver gang!

Hadde passe temprert vann på termos hjemme også. Alltid fersk mme!

Litt knotete forklart. Håper du forstod, hvis ikke spørr...[:D]

Kjempebra orklart og takk skal du ha.

ORIGINAL: Lisbeth83

jeg skal advare venner av meg som bor der[:D][:D]
[/quote

Best det ja... hihi.. Nå nei, blir vel mitt første roooolige Tr.heimsbesøk.[;)]

nå skal vi bryte oss i bingen[:D]
natta alle damer å nurk[:)]

Back
Topp