Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: carina82
Heia Juni-høner!
Irene: Be om å bli henvist til ul,umiddelbart,hvis beibin ikke har vokst til neste gang.
Slik at en får sett mengde fostervann, Målt hode + mage til beibin, og sett på blodgjennomstrømninga til morkaka. Selv om du skal på ul 18 mai.
Uansett så kan de voks litt i rykk og i napp, og det har mye å si om den som måler! Selv om det i teorien ikke skal kunne gå an og måle feil, blir det gjort det i praksis alikavel.
Herregud, i natt har jeg drømt fælt. Drømte forresten om deg Lalina!
ORIGINAL: Nina22
Ja det var kjempe smart Lisbetd, det er alltid noe man selv ikke tenker på som andre kommer på, smart, ja gjør det, egen tråd[:D]?
Nå har jeg vert inne med ny urinprøve idag, og det var fortsatt litt protein i urinen[:@]Så nå har de satt den til dyrking, så skal jeg ringe imåra etter kl halv 9 for å høre hva det er, kanskje få en ny time for å sjekke det ut.Noen av dere som har, eller har hatt det?Jeg har ingen andre symtomer på svangerskapsforgiftning, så de tror ikke det er noe. men føler selv jeg har påbegynt en mild urinveisinfeksjon eller sopp infeksjon. får se imåra!!!
Forresten gratulerer til med selv med 32 uker i dag, JIPPI

Forresten gratulerer til med selv med 32 uker i dag, JIPPI
Nå har jeg bare 8 igjen
Ja det var kjempe smart Lisbetd, det er alltid noe man selv ikke tenker på som andre kommer på, smart, ja gjør det, egen tråd[:D]?
Nå har jeg vert inne med ny urinprøve idag, og det var fortsatt litt protein i urinen[:@]Så nå har de satt den til dyrking, så skal jeg ringe imåra etter kl halv 9 for å høre hva det er, kanskje få en ny time for å sjekke det ut.Noen av dere som har, eller har hatt det?Jeg har ingen andre symtomer på svangerskapsforgiftning, så de tror ikke det er noe. men føler selv jeg har påbegynt en mild urinveisinfeksjon eller sopp infeksjon. får se imåra!!!
ORIGINAL: xcrazyx
ORIGINAL: Irene29
Det var godt med lunsj ja..
Men nå begynner jeg å lure litt. Har fått noe som ligner utslett i panna og det klør litt i hodebunnen. Spist noe jeg ikke har tålt, eller kanksje det var såpa i dusjen i morges??? [&:]
jeg fikk noe lignende her en dag...kjennes ut som små kviser i panna nesten!
som KLØR...masse...både i panna og oppover i hodetbunnen..[&:]
Om noen her har peiling på selftan? Og om det er farlig for babyen i magen?Jeg har enten lyst å gå å få meg sprayet, eller kjøpe en god selvbrunings spray.Har mest lyst til det siste, men vett ikke om noen gode, og hva er best, spray, gass, krem, skum?????? vett dere? vil være litt opplagt og solbrun til mai måned og til jeg skal i selskap og ta magebilder.[:D]