Skravletråd Onsdag 19. April

gira

Forumet er livet
Hei og god morgen alle dere lekre gravide mammaer!

Har vært oppe en stund nå jeg, og får ikke sove lengre.
Bekkenet er vondt når jeg ligger, så da kan jeg heller sitte i sofaen og se på frokost-tv.
Her er det grått og trist i dag, regner gjør det også.........
Skal til fysio i dag, og ellers ingen planer. Blir vel her utover dagen og skravler med dere!
Men nå må dere vååååkne da!

God morgen ale jenter:)
Jeg har aldri følt meg større noen sinne enn jeg gjorde i morges,føle magen har vokst masse i natt, og etter legebesøket igår kunne hun kjenne hodet lå nede i bekkenet,og slik har hu låge ganske lenge,men føler hu har snudd seg nå etter hu rista sånn i nar[:)]Låg en god smule under gjennomsnittet på den der symfe mål tingen,sådet er nok en liten baby jeg får sa hun.Men hun vokser vertfall, om hun ikke er av de største.

Men Gira kjære, idag er det onsdag og ikke tirsdag,VIKTIG...he he he[:D]

ORIGINAL: Nina22

God morgen ale jenter:)
Jeg har aldri følt meg større noen sinne enn jeg gjorde i morges,føle magen har vokst masse i natt, og etter legebesøket igår kunne hun kjenne hodet lå nede i bekkenet,og slik har hu låge ganske lenge,men føler hu har snudd seg nå etter hu rista sånn i nar[:)]Låg en god smule under gjennomsnittet på den der symfe mål tingen,sådet er nok en liten baby jeg får sa hun.Men hun vokser vertfall, om hun ikke er av de største.

Men Gira kjære, idag er det onsdag og ikke tirsdag,VIKTIG...he he he[:D]

Oi, tusen takk Nina for at du passer på meg..... "endre det"!
Tror jeg mistet mandagen jeg...hehe. Hvor er tirsdag da? huff, slitsom å være gravid uten hukommelse[:D]
Min bebis ligger også med hodet ned, og det kjennes meget godt til tider.
Men bra at bebisen din vokser fordet om hun blir litt mindre en gj.snittet.
Skal se at hun er akkurat passe stor når hun kommer ut til mamma....[;)][;)] 

Ja det var godt, en dag nermere helg[:D]
Ja gjør ingenting om hu er lita, er bare tild et bedre syns jeg[:D]Vett ikke hvorfor,men har en sterk følelse på at jeg kommer til å få før tiden,så nn i slutten av mai, andre som har slike følelser?Gleder meg vertfall masse til hun kommer ut til mamma og pappaen sin[:D]

Hei og god morgen alle sammen!

Da er jeg på jobb, men har fått levert sykmelding på 50% ut måneden. Blir vel bare forlenget vil jeg tro.. [8|]
Ble litt nedtrykt etter legebesøket i går for iflg symfysemålet så har ikke nurket mitt vokst noe på to uker. Men siden legen var en annen enn jordmor som målte så ville han at jeg skulle komme inn igjen neste uke for ny måling og nærmere sjekk. Vekta mi har også stagnert de siste to ukene, så det kan jo være noe med det. [:(]
Uansett så trøster jeg meg med at jeg kjenner liv og røre der inne til stadighet!

Hei hei Irene[:D]Så dumt da, men godt du kjenner masse liv,og vis hun har vokst helt frem til nå så er jo det bra, var det ikke Carina si første jente som og sluttet å vokse?Håper det nurket ditt har vokst til neste gang[:D]

I natt har jeg kjent litt falske rier tror jeg, var vertfall skam vonst og det sveiog strekte og reiv i magen.Trodde et øyeblikk jeg skulle rakne jeg[:D]

Hvordan går det med dere og strekk merker,noen som har fått de?

Er enda litt rolig på området, men tenker litt på konsekvenser og bekymrer meg litt. Legen sa liksom ikke så mye, og siden han var ny for meg så var jeg også litt tilbakeholden. Angrer litt på det, men skal være bedre forberedt til neste onsdag. [;)]
Jeg har forresten nytt bilde nå som jeg straks skal legge inn. Det du kommenterte Nina er fra uke 29. Nå har jeg endelig nådd uke 30! Henger på!!! [8D]

Hadde forresten konstante kynnere i går, og legen merket det også når jeg lå på benken.
Merket jeg stresset en del i går, men i morgen skal jeg ha fri. Blir vel til at jeg jobber mandag, onsdag og fredag fra 10-14 ut måneden. [8|]

Ingen strekkmerker enda her...

Ja jeg og har trekt på at jeg har vært tilbakeholden å ikke spurt om 1000 ting jeg ville ha svar på til tider før, men det er viktig å bare spørre og spørre, tror aldri vi kan spørre for mye[:D] Når sal du til legen neste gang da Irene?Jeg og sambo skal til jordmor 2 mai,gleder meg til det[:D]

Å så skal jeg til legen min 12 mai igjen, håper hun har fått tilbake UL maskinen til da,det er såååå legne siden jeg har sett jentå mi.
Det er løye men jeg savner henne masse masse[:D]

Skal onsdag om en uke (26 april) kl 1440..... [&:]
UL på sykehuset er den 18 mai, og det gleder jeg meg masse til! Ikke fått sett nurket siden han var 17 uker, er spent på hvor stor han er nå egentlig. Håper bare at magen er liten og at han er normal. Gjør meg ingenting om han er knappe tre kg ved fødsel bare han er sunn og frisk!!! [:)]
Legen målte symfysen til 25 cm i går  (uke 30 + 3)

Er det ikke typisk Flori.. når den ene har blitt frisk så er det den andres tur. Bra du har mamman din der og håper du får avlastning til å hvile ut selv.
Lurer litt på Squat og enkelte andre selv.. Var ikek tilstede i påska, så jeg vet ikke hvor mange osm ikke er her inne for tiden. Men jeg syntes det forslaget fra gårsdagens skravletråd om opprop hadde vært bra. Skal vi lage en oppropstråd??? [:)]

Da er den laget.. sign in folkens!!

God morgen...
sovet dårlig inatt...så føler meg ikke utvilt i det hele tatt[:'(][&o]
å sambo har rent på do ørten ganger..
fint vær har vi sol..men ser ut som det skyer over straks[:(]

*gira god tur til fysio idag...
*nina kanskje du har spist noe hurtigvoksefrø uten at du vet det[;)]
*irene godt at du har fått sykemld.det med sf målet kan ha med å gjøre at det er en annen lege...men benjamin vokser nok skal du se...[:)]
å gleder meg til nytt bilde[:D]
*flori du må lære den sønnen din å sove litt lengre[:D]
å dakar kristoffer da[&:]
*mayajenta godt å høre at det ikke var noe på gang å kos deg i stresslessen[:D]

Fin å stor mage irene
vokser den ja[:D]

Takk takk.. bra du synes det!
Selv ser jeg ingen forskjell fra forrige uke på bildet, men følelsen er at den har vokst litt!

Da skal jeg fore oss med litt lunsj.. see ya!

ORIGINAL: Irene29

Takk takk.. bra du synes det!
Selv ser jeg ingen forskjell fra forrige uke på bildet, men følelsen er at den har vokst litt!

Da skal jeg fore oss med litt lunsj.. see ya!

lunsj med måte[:D][:D]

gira:
er så spendt...[:D][:D][:D]
håper du får vogna idag da

halloen alle sammen!
så tidlig dere er på han da, har akkurat våknet eg, eller værtfall nesten, stod opp kl1130 og nå har eg spist frokost og så er det bare å reise å få lagt om dekka på bilen

god morgen lalina...
godt noen får sove lenge da[:D]
god tur på dekkhotellet[:)]

Heia Juni-høner!

Irene: Be om å bli henvist til ul,umiddelbart,hvis beibin ikke har vokst til neste gang.
Slik at en får sett mengde fostervann, Målt hode + mage til beibin, og sett på blodgjennomstrømninga til morkaka. Selv om du skal på ul 18 mai.
Uansett så kan de voks litt i rykk og i napp, og det har mye å si om den som måler! Selv om det i teorien ikke skal kunne gå an og måle feil, blir det gjort det i praksis alikavel.

Herregud, i natt har jeg drømt fælt. Drømte forresten om deg Lalina!

Back
Topp