Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det gjør jo det...Begynner det å bli tungt mot slutten nå?
Da krysser vi fingre for at det gikk fintTror det gikk med et nødskrik! Skrev siste to innlegg mens mobilen viste 00:00, men på novemberøista i dag tidlig, var jeg ikke. Så da må vel de siste innleggene blitt registrert på oktober![]()
Jeg vetVi har en novembertråd nå.... hint hint![]()
Skjønner. Krabbende på gulvet? Sånt skal du jo ikke gjøreJa, det gjør jo det...
Men en kranglete 12åring her i dag+ uventet besøk som kom når jeg krabbet på alle fire på badet og vasket![]()
Høres ut som en mer passende ting. Jeg tok meg av alt av vasking av babyklær og ordning av babyutstyr og såntTror deg!![]()
Blir nok for det meste vasking av baby-greier og gjøre klart rommet til lillegull , så kan jeg ta resten litt som det kommer ;-)
Sjekka oppdateringa nå, og da stemte antall innlegg så da rakk jeg akkurat. På håret!!Da krysser vi fingre for at det gikk fint![]()
Jippi, så flink du var igårSjekka oppdateringa nå, og da stemte antall innlegg så da rakk jeg akkurat. På håret!!![]()
Ja, synes faktisk det. Når jeg klarte over 100 innlegg på en så laber dag...Jippi, så flink du var igår![]()
Det er strålendeJa, synes faktisk det. Når jeg klarte over 100 innlegg på en så laber dag...
Oi, såpassDet er strålende![]()
Jeg hadde kun 93![]()
Nei, det er en annen sakSkjønner. Krabbende på gulvet? Sånt skal du jo ikke gjøre![]()
Blir nok det jeg blir å gjøre ogHøres ut som en mer passende ting. Jeg tok meg av alt av vasking av babyklær og ordning av babyutstyr og sånt![]()