Nja, jeg får hjelpe deg litt ;-)38 innlegg til etter dette - før midnatt...?
Det skal holde hardt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, jeg får hjelpe deg litt ;-)38 innlegg til etter dette - før midnatt...?
Det skal holde hardt!
Ikke godt å si. Var mye busser.Så bra da! Da er det jo litt håp! Tipper de sa har egne busser fra ditt sted, og egne fra mitt sted. Og så tar mitt steds busser med neste sted på ruta...
Men elsker du å være på ikea også...? For det er der mitt negative ikea-gen kommer inn...Oooh! Jeg elsker ikea!![]()
Der spiste jeg sist jeg var i Oslo også! Himmelsk mat!!!Var veldig koselig.
Og så spiste vi treretters etterpå på tababito.
Sinnsykt god mat!
Og når jobben betaler så er det bare å spise![]()
Ja det var nok stas;-)Sikkert artig for han da!
Takk for det!Nja, jeg får hjelpe deg litt ;-)
Da holder jeg fast på den biten med radig, og satser på det gjelder meg ogsåIkke godt å si. Var mye busser.
Men ja, gikk radig unna ;-)
Synes det er greit Jeg. Men jeg gidder ikke bli der i evigheter liksom.Ehhh... Nei.
Eller, jeg liker mye av ikeavarene, men ikke det å gå der for å kjøpe de...
He he, lett for å bli sent på slike dager... Og gjerne er de litt ekstra gira ogsåJa det var nok stas;-)
Han var fortsatt oppe da jeg kom hjem litt over 21![]()
Da hadde de lest da, så jeg tok over synginga ;-)
Storebror hadde kledd seg ut som gresskar :-DHurra!var de skumle?
![]()
Nei, ikke sånn med alle butikker. Men har generelt litt noia for å ende opp med å måtte ha mye på typisk handledager... Da blir jeg lett sur og grinete...Synes det er greit Jeg. Men jeg gidder ikke bli der i evigheter liksom.
Sånn med andre butikker og?
Ja var jo så nydelig!!Der spiste jeg sist jeg var i Oslo også! Himmelsk mat!!!
Vi får bare stå på den siste tiden ;-)Takk for det!
Selv om jeg litt er på vei til å gi opp...!
Haha, ja det får vi håpeDa holder jeg fast på den biten med radig, og satser på det gjelder meg også![]()
Vi var der mer i lunsjtider, så bestilte flere småretter. Og så delte vi litt oss jentene mellom på bestillingene, så fikk smakt på mye godt!!Ja var jo så nydelig!!
Hva spiste du?
Jeg spiste vårruller til forrett, og den retten med indrefilet, svinekjøtt osv og grønnsaker.. Husker ikke hva den het. Og sjokolademousse til Dessert!
463,- ;-)
Ja han var litt høyHe he, lett for å bli sent på slike dager... Og gjerne er de litt ekstra gira også![]()
Bare å stå på ja... Men labert med aktivitet... Og jeg er jo så trøttVi får bare stå på den siste tiden ;-)
Håper de sover lenge i morgen!Ja han var litt høy![]()
Han sovna vel 21.30![]()
Får virkelig håpe begge ungene sover lenge i morgen;-)
Storebror hadde kledd seg ut som gresskar :-D
Storebroren til kompisen var skummel :-o
Nå har jeg bare sett bilder da, har jo vært borte. ;-)