Ble litt baking her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig, hva lager du?Ble litt baking her![]()
Har bare gjort det mens jeg var "gravid" (mistet 2 dager etter vi flyttet inn), men syns ikke du skal tenke på det.Er det noen her som har flyttet mens dem var gravide?
Jeg sliter veldig med at jeg ikke får hjulpet til med det jeg vil og syntes det er forferdelig å måtte stå å se på at andre gjør "min" jobb.. Føler meg ganske ubrukelig :-o
God dag KenguGod morgen![]()
God dag ThereseGod morgen!!![]()
God dag Kengu![]()
Hei på deg RonjaR, jobb i dag?God dag Therese![]()
Takk skal du haDe har det på jula![]()
Men vi har ikke jula her, så må få søstra vår til å sende det fra tromsøhttp://www.jula.no/catalog/klar-og-...de-hansker/batteridrevne-varmehansker-914056/
Jeg tenker til mannen fra ungene, jegTakk skal du ha
Perfekt til svigerfar!
Lykke til på kontrollDa skal jeg prøve på nytt å komme meg på kontrollingen planer resten av dagen, så skulle tro det blir tid til å komme inn denne gangen
![]()
![]()
Hva har jeg gått glipp av?!Snakker om hvor mye drittslenging det er fra alle kanter altså! Kommentaren min i går var altså ment som en spøk, men var fullt klar over at jeg helt sikkert ikke visste hele historien. Syns det er helt horribelt hvor kjapt ute folk er med å kaste stein! Mye stygge kommentarer altsåAv voksne folk!
Jepp. Flytta 1 mai iår (fødte 5 juli). Temmelig gravid og temmelig ødelagt av bekkenløsning. Måtte bare forsone meg med at jeg var til mer bryderi enn hjelp om jeg var der. under flyttinga ble jeg stua hos brodernEr det noen her som har flyttet mens dem var gravide?![]()
Jeg sliter veldig med at jeg ikke får hjulpet til med det jeg vil og syntes det er forferdelig å måtte stå å se på at andre gjør "min" jobb.. Føler meg ganske ubrukelig :-o
Du er dagens helt!Åh, så bra!!! Det er jo så slitsomt med dette ekstra styret man ikke trenger![]()
Og du - en flaske holder altså, hehe![]()
Uff da, hva har skjedd?Snakker om hvor mye drittslenging det er fra alle kanter altså! Kommentaren min i går var altså ment som en spøk, men var fullt klar over at jeg helt sikkert ikke visste hele historien. Syns det er helt horribelt hvor kjapt ute folk er med å kaste stein! Mye stygge kommentarer altsåAv voksne folk!
Takk skal du ha
Perfekt til svigerfar!
Hva baker du?Ble litt baking her![]()
Så deilig med en god duppDa er jeg tilbake.
Fikk sover ca 1,5 time
Tror lille U syns mamma var litt vel vanskelig å vekke
Hørte klirr-klirr, da-da så stille som om han lyttet "noen som hørte meg?"
Klirr-klirr, da-da, stille igjen..
Og det skjedde en 4-5 ganger før jeg klarte å våkne ordentlig.