Eller i do!Nei nå er det vel i magen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller i do!Nei nå er det vel i magen![]()
Du er flink, jeg sprekker ofteVi har fortsatt,jeg spiser det ikke
Kan jeg spøre hvilken medisin han bruker? Gubbis skal starte på noe slikt snart (når vi er sikker på et friskt foster ) han har psoriasis leddgikt, så det er derfor vi har prøvd å få nå, hvis ikke hadde vi nok ventet litt![]()
Håper detJa det blir bra for deg![]()
Liker det ikkeDu er flink, jeg sprekker ofte![]()
Wow flink duOmg...nå har jeg klart å gå igjennom TO butikker med smågodt på tilbud... Uten å kjøpe noe
Kjøpte druer.. Yay![]()
Det er jo strålende!!Uff da,endte på 230 jeg
Det tviler jeg på i dette tempoMå vel klare 28000 i dag da...?
Krysser alt jeg har for detHmmm... Håper det stopper hos han nå også da!
Pauser er teit ja, skjønner det nå...![]()
Wow, det klarer jeg sjelden å gå forbi.Omg...nå har jeg klart å gå igjennom TO butikker med smågodt på tilbud... Uten å kjøpe noe
Kjøpte druer.. Yay![]()
Husker ikke hva det heter, men der er sprøyter han skal ha en en gang I uken. De kan gi skader på foster og I værste fall gjøre han steril :/Aah. er det de mistenker gubben har noe av i tillegg til hele kroppen :/
Han går på Metotrexat tabletter. 5 en gang i uka. Hva er det han skal begynne på?
Tanken var sjarmerende og godJa:-/. Fikk beskjed om å gjemme den godt eller spise den selv. Han ville bare være snill da❤❤
Så flink du er! Det gjorde jeg i går ogsåOmg...nå har jeg klart å gå igjennom TO butikker med smågodt på tilbud... Uten å kjøpe noe
Kjøpte druer.. Yay![]()
Stakar lilleTakk. Nå sover han, stakkaren var så trøtt at øynene var helt blanke
Å nei, så trist å høreTrist, lei, og forbanna!
Der kom sjokket jeg ikke hadde forventet. Har kun fått pratet med sykepleiere etter operasjonen i går. De sa alt med operasjonen gikk bra, og med det tolket jo jeg selvfølgelig at kun cysten var fjernet og at jeg beholdt alt ellers. Nå har det vært legevisitt og jeg fikk vite at det hadde vært litt mer problematisk. Cysten hadde gjort at høyre eggleder hadde vridd seg og var så skadet at de fjernet den under operasjonen.
Virker ikke helt lovende nei...Det tviler jeg på i dette tempo![]()
Krysser sammen med degKrysser alt jeg har for det
Pauser er barnslig![]()
Ja, håper det varerSå bra at det gikk fort over![]()