Jeg tok pause alene i dag faktiskSniker som best jeg kan, hi hi... Men egentlig sjukt travel dag på jobb...!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok pause alene i dag faktiskSniker som best jeg kan, hi hi... Men egentlig sjukt travel dag på jobb...!
Ja det skjønner jeg ikke var helt greit.Trist, lei, og forbanna!
Der kom sjokket jeg ikke hadde forventet. Har kun fått pratet med sykepleiere etter operasjonen i går. De sa alt med operasjonen gikk bra, og med det tolket jo jeg selvfølgelig at kun cysten var fjernet og at jeg beholdt alt ellers. Nå har det vært legevisitt og jeg fikk vite at det hadde vært litt mer problematisk. Cysten hadde gjort at høyre eggleder hadde vridd seg og var så skadet at de fjernet den under operasjonen.
Da hadde du nok godt av den hvilen ;-)Nå har lille U sovet i 1,5 timer, og jeg har ikke fått gjort en dritt..
Har spist lunsj og sjokolade samt fått sminket meg.
Ellers så har jeg bare sittet i sofaen og gjort ingenting...
Og jeg som hadde planer om å få gjort så mye![]()
500, så jeg kommer meg på helrundt tallGratulerer så mye.
Hva er ditt egne krav?
Bare 500, så helt overkommeligWoohoo!
Hva et ditt eget krav?![]()
KjipernDa har mini feber:-/. Men ikke mye heldigvis![]()
Det klarer du sikkert helt fint500, så jeg kommer meg på helrundt tall![]()
Ja det blir bra for degSlikt kan skje. Surt å bli plaget då lenge etter keisersnittet. Hadde i tillegg endel plager etter det også.
Men skal bli godt å få det unnagjort.![]()
Lucky youMhmNå tok hun med seg OJ hjem
![]()
Hadde med seg div. opp her.
2 store gresskar til lørdagen, bok til meg, boxere til sønnen etc etc.
Og ikke minst ting til dåpen til snuppa![]()
Hadde jeg sikkert, men huset er bombaDa hadde du nok godt av den hvilen ;-)
Hihi, for da kan du skravle her..?Jeg tok pause alene i dag faktisk![]()
Ja, det går nok supertDet klarer du sikkert helt fint![]()
Jeg hadde også mange planer da mini hadde 1. luren sin. Ble sittende i sofaen og strikke. Nå sovnet han i armene mine litt tidligere enn hva jeg håpet så håper han sover lengeNå har lille U sovet i 1,5 timer, og jeg har ikke fått gjort en dritt..
TakkKjipernGod bedring!
Ja det er det velBare 500, så helt overkommelig![]()
Å, sjokolade ♡♡Nå har lille U sovet i 1,5 timer, og jeg har ikke fått gjort en dritt..
God "natt"Sove litt nå jeg før jeg henter snuppamannen har natt jobb idag :O hmm... Han har fri i morgen så vi skal møte pappaen hans å fikse ting
![]()
Grattis med salgVet ikke om noen husker tråden min om bilen vi muligens skulle selge...vel i dag forvinner den![]()