Du ogsåSå flinke dere er :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ogsåSå flinke dere er :-D
Ja den gikk fort :-oTiden flyr ser jeg![]()
Jeg har skravletid nå ;-)Men Tamara ba om 27000
Jaja, mannen skal på fau møte, så jeg kan sikkert skravle når jeg har fått ungene i seng, når han er tilbake må jeg prioritere ham, om han har litt tid til meg da
Har du funnet på noe?Har så lyst på noe, men vet ikke hva!!
Jeg hadde gått for begge deler ;-)Sjokolade har jeg nesten alltid lyst påHmmm. . Firkløver kanskje.. eller tyrkisk pepper!
Nei.. har popcorn og smultringer, men er ikke det jeg har lyst på! Ender nok opp med å smøre meg noen brødskiver.Har du funnet på noe?
Må ikke spiseHer prøver jeg å spise sunt så har jaggu meg gubben kjøpt en stor melkesjokolade med japp:-/
Hvilke film?Kinobilletter bestiltyey
Send litt hitMannen kom hjem med Smågodt i går![]()
![]()
CravingsÅåååååå mannen kommer snart med ting så jeg kan lage tacomå bare ha det !!!!!!
![]()
Innsiden utHvilke film?
Ja sånn er det dessverre... Så fort man har fått orden på noe skjer det som regel ett eller annet som stikker kjepper i hjulene...Vi var begynt å komme inn i slik god rutine på mini når det kom til søvnen og lære han og sovne selv uten pupp og i egen seng. Men så ble han forkjølt og igår holdt jeg på i 1.5 time før jeg kapitulerte og vugget han i søvn og nå idag sovnet han til puppen igjen virker det som
Samme herDet er slitsomt
Jeg har lyst på potetgull...![]()
Ja er det ikke typisk :-/. Men satser på at han kommer fort inn i ny vane igjenJa sånn er det dessverre... Så fort man har fått orden på noe skjer det som regel ett eller annet som stikker kjepper i hjulene...
Flink du erHar bedt gubben gjemme den. Eller spise den selv
![]()
Må begynne å tenke vi og....Grei plan det
Må kanskje tenke på julegaver snart jeg også![]()