Skravletråd Oktober

Ja det blir noe spesielt med den første ;-)

Jeg har hatt.... La meg se....
5 biler, den vi har nå er nr 6 :-o
Den er blitt en del av familien, for å si det sånn. :p
Oioi, bytter du bil ofte? Ser for meg at jeg og kommer til å gjøre det når jeg først kjøper ny. :p

Øøøhn, hjelp!:p mottok kinesiske graviditetstester fra ebay idag.. Er 11 (snart 12) dpo.. Men siden jeg ikke er dreven innenfor testing eller kinesisk så aner jeg ikke hva som betyr baby og ikke:p ImageUploadedByBV Forum1445984483.032127.jpg

Øøøhn, hjelp!:p mottok kinesiske graviditetstester fra ebay idag.. Er 11 (snart 12) dpo.. Men siden jeg ikke er dreven innenfor testing eller kinesisk så aner jeg ikke hva som betyr baby og ikke:p Vis vedlegget 143031
Vil tro at du streker betyr baby. ;)
Der det er en C og pil, er nok kontrollstreken (for å se at testen virker) og T med pil er srlve teststreken. :)

Den er blitt en del av familien, for å si det sånn. :p
Oioi, bytter du bil ofte? Ser for meg at jeg og kommer til å gjøre det når jeg først kjøper ny. :p
Nei egentlig ikke ;-)
Men har hatt lappen i 17 år nå ;-)
Var uheldig med noen av de første billige bilene jeg hadde :-P

Vil tro at du streker betyr baby. ;)
Der det er en C og pil, er nok kontrollstreken (for å se at testen virker) og T med pil er srlve teststreken. :)
Okay, tuuuusen takk:) Helt fersk i gamet så veldig usikker ang alt egentlig :p Så hvis både C og T lyser sterkt mot meg så er jeg gravid?:)
Er så spent at jeg vurderer å teste allerede nå, men føler at jeg bare må holde ut til imorgen tidlig:p

Okay, tuuuusen takk:) Helt fersk i gamet så veldig usikker ang alt egentlig :p Så hvis både C og T lyser sterkt mot meg så er jeg gravid?:)
Er så spent at jeg vurderer å teste allerede nå, men føler at jeg bare må holde ut til imorgen tidlig:p
To streker betyr gravid:)
lykke til

Her er koblinga til det ene blinklyset gåent, det ene bremselyset slutter å virke hele tiden, knappen på nøkkelen er ødelagt, ene biten av håndtaket datt av i fart, diverse bulker, abs-sensoren er ødelagt så den tror det er glatt hele tiden, og sentrallåsen virker ca 30% av tiden. :rolleyes:
Jeg ønsker meg ny bil. :p

Haha, fysjda :p
Ønsker meg ny jeg og... Helst en stor! Drittlei av å ta av hjula på vogna hver gang vi skal ut..

To streker betyr gravid:)
lykke til
Tusen takk:) Hadde nesten vært for godt til å være sant å bli gravid i pp1:) men absolutt velkomment for en utålmodig sjel:)

Øøøhn, hjelp!:p mottok kinesiske graviditetstester fra ebay idag.. Er 11 (snart 12) dpo.. Men siden jeg ikke er dreven innenfor testing eller kinesisk så aner jeg ikke hva som betyr baby og ikke:p Vis vedlegget 143031

De fungerer da som vanlige tester :p
Tegningene, fra venstre: 1 = gravid. 2 = ikke gravid. 3 = ugyldig test. :)

Back
Topp