Håper du fikk tak i ham tilsluttHmmmm lurer på hva gubben er ute på:-/. Får ikke tak i han og han har prøvd å ringe meg for ett par timer siden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du fikk tak i ham tilsluttHmmmm lurer på hva gubben er ute på:-/. Får ikke tak i han og han har prøvd å ringe meg for ett par timer siden
He he vi får se daSatser på det. Da får vi klemt inn litt innlegg uten å merke det engang!![]()
Uff daJa er jo en brutal diagnose:-/. I tillegg hadde svigermor også den så han så ho hvor syk hun også var og ble
Tror jeg ikkeEr det noe spennende på TV i kveld?
God kveld!god kveld
God kveld til deg også.god kveld
Da får jeg vel prate her isetden daTror jeg ikke
Jeg må hvertfall detDa får jeg vel prate her isetden da
Så koselig da.Jeg må hvertfall det
Hihi...da var det nok på tide å kaste denMå nok det. Det går bra det, kanskje jeg til og med våger meg på å prøve selv, det har jeg vel ikke gjort siden.... jeg prøvde en gang da jeg og mannen var ferske sammen, men det er jo altså noe sånn som 14 år siden (så at jeg kastet den for tre år siden er vel ikke så rart)
Store jenta som blir 2 årGjør detfredag skal hun feire bursdagen sin i bhg og torsdag er turdag så vi får se om hun får fri i morgen eller ikke
![]()
God kveld!
Går det bra ?God kveld til deg også.
Hatt en fin dag?
Tror ikke det. Nå ser jeg lite på tv da.Er det noe spennende på TV i kveld?
Jeg også sånn egentligSå koselig da.
Jeg bør egentlig ha ganske mange innlegg i dag..
God Aften!god kveld
Var veldig rolig i går, så må ta igjen litt idag.He he vi får se da
Jada han kom hjem 10-15 min etter megHåper du fikk tak i ham tilslutt![]()
Gikk det fint?Da skal vi ut på tur...krysser fingrene for at bilen starter idag![]()