Tar seg nok litt opp her senere ikveld, tror du ikke det?Med dette tempoet blir det vanskelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar seg nok litt opp her senere ikveld, tror du ikke det?Med dette tempoet blir det vanskelig
Nei, er nettopp det, men snaart november daOg ikke kommet i november ennå:-O
Det kan hende detTar seg nok litt opp her senere ikveld, tror du ikke det?
NeidaHe he ikke den verste det
Satser på det. Da får vi klemt inn litt innlegg uten å merke det engang!Det kan hende det
Ja er jo en brutal diagnose:-/. I tillegg hadde svigermor også den så han så ho hvor syk hun også var og bleSkjønner det i grunn
Det skjønner jeg. Skulle gjerne hatt sånn hjerter i øyne smileyDen er helt fantastisk.
Veldig fornøyd med dem.
Nei. Syns det kunna ventet litt til..Det er veldig santGår liksom ikke å unngå
![]()
Håper han sovner snartGuri så lang tid han skulle bruke på å sovne i kveld da. Egentlig trøtt meeen sove? Neeeida
Så spennende å være våken, vet du!Guri så lang tid han skulle bruke på å sovne i kveld da. Egentlig trøtt meeen sove? Neeeida
Jeg popper innom igjen senere i kveld hvertfallTar seg nok litt opp her senere ikveld, tror du ikke det?
Ja måtte ta han opp og trooor han sovnet på brystet mitt nåHåper han sovner snart![]()
Ja ikke santSå spennende å være våken, vet du!![]()
Yay!Jeg popper innom igjen senere i kveld hvertfall![]()
Hehe, okei. StiligDet syns jeg, for da har jeg bursdag![]()
Hvor skulle dere?Uff som tiden flyr i dag.
Må løpe ned og ordne meg før vi må dra..
Jeg skulle hente eldsten, ta han til frisøren og så hente mannen og frøkna.Hvor skulle dere?![]()
Hehe, stakkars kvinnemenneskeHaha, ja det er jeg og en mulighet"ingen vits likevel" liksom
![]()
Makan til svigermor!Ser ikke på hun som besøk, men som innvetar nesten![]()
Vi sov vi når hun kom, jaggu godt hun har nøkkel.
Når vi kom ned hadde hun tømt oppvaskmaskinen og ryddet kjøkkenet![]()