Det syns jeg, for da har jeg bursdagJeg tror snuppa. kommer 12.nov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det syns jeg, for da har jeg bursdagJeg tror snuppa. kommer 12.nov
For en nydelig farge på håret. ♡Sitter hos frisøren og venter på at eldste skal bli ferdig.
Vis vedlegget 142987
Det har jeg gjort i hele dag ogSitter og nynner på julesanger :-O
Er ikke rart det. Vi blir jo påminnet jul over alt...Sitter og nynner på julesanger :-O
Uff, ja, da er det vel gjerne bedre at han holder motet sånn noenlunde oppe. Hjelper jo ikke akkurat hvis han blir deprimert i tillegg!Ja hadde nok vært lettere om han forsto selv hvor langt det var kommet:-/. Ikke kan pårørende eller leger fortelle for mye til han heller for da faller han ennå lenger ned i kjelleren. Sliter litt psykisk pga sykdommen. Tror aldri han helt har forsonet seg med sykdommen
Det er ikke meg i dagDere har fått skravlet litt over 20 sider i dag mens jeg var på jobb![]()
Ikke alle som klarer p ta det innover seg hellerJa kjenner det tærer litt på familielivet vårt sånn som han kan styre på til tider. Ja han har kols og ifølge legene kommet til siste stadiet nå forstår jeg. Men han ser ikke selv hvor syk han faktisk er og ser for seg at han skal hjem igjen og kjøre bil osv
Hvilke julesanger?Sitter og nynner på julesanger :-O
Hva er målet?Så tregt det går med skravlingen min
430 til før oktober er overHva er målet?
Og ikke kommet i november ennå:-ODet har jeg gjort i hele dag og![]()
Ok, det er ikke umulig enda! 100 til dagen ca.430 til før oktober er over
Ble glade julHvilke julesanger?
Nei sant det. Tror aldri han helt har klart å forsone seg med diagnosenIkke alle som klarer p ta det innover seg heller
Den er helt fantastisk.For en nydelig farge på håret. ♡
Med dette tempoet blir det vanskeligOk, det er ikke umulig enda! 100 til dagen ca.![]()
He he ikke den verste detBle glade jul![]()
Skjønner det i grunnNei sant det. Tror aldri han helt har klart å forsone seg med diagnosen
Det er veldig santEr ikke rart det. Vi blir jo påminnet jul over alt...