Skravletråd Oktober

Høres ut som om den begynner å skrante litt ja:P

Jepp! Også ble det samme prosedyre på vei hjem..
Bare uten lighter. Tror ikke jeg tør låse bilen min mer :O

Er vel bare å sette opp et regnestykke over hva dere har betalt i reparasjoner og drivstoff det siste året.
En nyere bil vil sikkert bruke 20% eller mer mindre i drivstoff.
Så legg sammen aller reparasjonskostnadene + 20% av drivstoffet så ser du hva du har råd til

Tja, nå reparerer jeg ikke bilen såå ofte da..
Men tviler på at det er såå mye.. Tror bare jeg betalte type 6000 i forkant av forrige EU-kontroll.. + noen hundrelapper etterpå.. (Litt av greia med gamle biler er jo at fedrene mine kan fikse enkle ting på dem..)
Og av feil på den nå.. Vel, så er det strengt tatt bare katalysatoren (?) som virkelig bør byttes ut..

Men så er det jo det om at det er vits i. Er kjedelig å fikse det som er feil nå, også er det fem nye ting om et år.. >< Tror det begynner bli smårustet under bilen, samt at det er en del irriterende småfeil..

Har ikke lappen:p sambo satt gjen bilen hjemme når han dro på reising, men med tanke på at det er 6år siden sist jeg øvelseskjørte så er det best å la være;) Skal begynne å øve med han så fort vi kommer på det når han er hjemme da, så mangler bare å spare til lappen:)

Aah. Skjønner ;) tok den selv for snart 2år siden. hadde helt angst for tanken på å gjøre bil :p og ikke øvelseskjørt siden jeg var 17 :p

Ja, hun burde nå iallefall ha det. :p
Min var dårlig. Valgte å kutte henne ut og kun gå til lege. Men savna å ha en som kunne mer om svangerskap enn bare prøver og blodtrykk.

Min var dårlig. Valgte å kutte henne ut og kun gå til lege. Men savna å ha en som kunne mer om svangerskap enn bare prøver og blodtrykk.
Første gang jeg fikk gravid, gikk jeg og bare til fastlege. Jordmor der var bare noe pjatt. Denne virker bedre. :) ny jordmor og ny fastlege. Nye for meg iallefall. :p

Aah. Skjønner ;) tok den selv for snart 2år siden. hadde helt angst for tanken på å gjøre bil :p og ikke øvelseskjørt siden jeg var 17 :p
Haha, høres likt ut som hos meg:p men begynner å innse at det er på tide å bli voksen nok til å kjøre rundt på ærend selv;)

Back
Topp