Skravletråd Oktober

Nope, og kunne vært verre. Posen kunne feks vært full! :p
Da hadde den ligget nede og ikke der :p
Det kunne vært verre, det kunne vært First price ostepop, blæææ..

Jeg har en 96-mod, så den er gammel nok..
Men den tåler ikke minusgrader!!
Skulle låse opp bilen.. Funket ikke med knappen, så måtte prøve for hånd. Og da var selvsagt låsen fastfrosset.. så måtte stå der med lighter på nøkkelen..

I tillegg, så gikk strømmen i bilen på samme tid (.. kom på igjen da jeg sparket hardt til panseret :o )..
.. Samt at den bråker verre enn en traktor......
Høres ut som om den begynner å skrante litt ja:P

Det resulterte i at jeg måtte ut og kjøpe neglelakkfjerner da. For jeg hadde ikke, jeg bruker jo ikke neglelakk. Og han ville ha det booooooooooort når han kom hjem...

Nåværende bhg driver ikke med slikt, men lillesøster hadde fått hos naboen en dag, det var stooor stas, så nå har jeg lys rosa, mørk rosa og glitter-gull som havner i kalenderen hennes til jul....
Sikkert stas for frøkna ja:D artig å pynte seg litt!

Hjemme fra kontroll og litt shopping! Ingenting å utsette på noe, med unntak av at legen min er kjempefjern. Tror ikke han er vant/komfortabel med svangerskapskontroller, så jeg må diktere ham gjennom alt. "Så må vi måle blodtrykket", sier jeg. Osv. :p
Haha:P så herlig!
Godt du kan guide han gjennom det:P

Dataen på venstre hånd, liten skjønn babygutt som lager masse koselyder på høyre hånd og et kjøkken som må ryddes og vaskes....
Tror kjøkkenet må vente gitt

Back
Topp