Skravletråd Oktober

Tirsdag kl 15:00 :) hun tok hcg men hjelper lite for nervene mine. Det er jo ingenting inni men kom når jeg tørket meg samme som i helgen
Vare det ikke slik av du går på Crinone?
Det kan godt være at den er den skyldige, hadde det slik når jeg gikk med frøkna

Vare det ikke slik av du går på Crinone?
Det kan godt være at den er den skyldige, hadde det slik når jeg gikk med frøkna
Jo og gyn så igår at jeg var SÅR! hun dyttet q-tips inni der og det var så vondt at jeg nesten gråt ... Blir så redd :/ dyttet papiret forsiktig inn og samme med fingeren. Kom ingenting på fingeren eller papireret. Kun når jeg tørket. Håper at jeg få komme til ahus å ta hcg å få svar idag

Jo og gyn så igår at jeg var SÅR! hun dyttet q-tips inni der og det var så vondt at jeg nesten gråt ... Blir så redd :/ dyttet papiret forsiktig inn og samme med fingeren. Kom ingenting på fingeren eller papireret. Kun når jeg tørket. Håper at jeg få komme til ahus å ta hcg å få svar idag
Håper det jeg også.
Dessverre så er min erfaring med ahus at man må ha litt mer enn litt blod på papiret for å komme inn :(

Uansett, lykke til

Uff da hva skjer?
Er den gammel?
Huff da?:eek: starter den ikke??

Jeg har en 96-mod, så den er gammel nok..
Men den tåler ikke minusgrader!!
Skulle låse opp bilen.. Funket ikke med knappen, så måtte prøve for hånd. Og da var selvsagt låsen fastfrosset.. så måtte stå der med lighter på nøkkelen..

I tillegg, så gikk strømmen i bilen på samme tid (.. kom på igjen da jeg sparket hardt til panseret :o )..
.. Samt at den bråker verre enn en traktor......

Håper det jeg også.
Dessverre så er min erfaring med ahus at man må ha litt mer enn litt blod på papiret for å komme inn :(

Uansett, lykke til
Tusen takk :) tok hcg og er den på hakket eller noe ny på fredag. Ul på mandag hos legen også. Ut fra hcg var jeg 4-5 uker på onsdag :)

Jeg har en 96-mod, så den er gammel nok..
Men den tåler ikke minusgrader!!
Skulle låse opp bilen.. Funket ikke med knappen, så måtte prøve for hånd. Og da var selvsagt låsen fastfrosset.. så måtte stå der med lighter på nøkkelen..

I tillegg, så gikk strømmen i bilen på samme tid (.. kom på igjen da jeg sparket hardt til panseret :eek: )..
.. Samt at den bråker verre enn en traktor......
Da høres det ut som om det er på tide å bytte den ut, ja.
Den er jo myndig, jo :P

Mine to yngste kommer stadig hjem fra barnehagen med neglelakk:D
Det resulterte i at jeg måtte ut og kjøpe neglelakkfjerner da. For jeg hadde ikke, jeg bruker jo ikke neglelakk. Og han ville ha det booooooooooort når han kom hjem...

Nåværende bhg driver ikke med slikt, men lillesøster hadde fått hos naboen en dag, det var stooor stas, så nå har jeg lys rosa, mørk rosa og glitter-gull som havner i kalenderen hennes til jul....

Vi har hatt det på enkelte dager i karnevalsuka. Men vi har sendt med avkrysningsskjema hjem først så vi ser hva de kan få og ikke ;-)
Det kom overraskende på oss, kan man trygt si. Ikke det jeg hadde ventet på min to år gamle sønn. Som slett ikke ville ha det lenger etter middag og ikke skjønte hvorfor såpe ikke kunne ta det bort... Mor ut og handle neglelakkfjerner...

Sitter på venterommet hos legen. En mor her med to barn som driver å krangler vilt, og kaster duplo på hverandre inne på venterommet. Mamman bare sitter å prater med en annen og kunne ikke brydd seg mindre :D Haha, må le litt:D
Haha! Vet ikke om jeg er imponert eller det motsatte av mangelen på reaksjon! :P

Nav og skjemaer altså. Prøvde å søke elektronisk om kontantstøtten men det skulle ikke være lett. Skjemaet til nav mener jeg taster inn fødselsnr feil selv om det er korrekt. Mannen på nav mente først at jeg måtte kontakte banken for å få ny bankbrikke for å løse problemet. Sa det ikke var selve innlogging som var problemet men skjemaet til nav som hadde problemer med personnr mitt:-/.
Prøv å gjøre det på nav sine pcer, og få hjelp av en av dem i skranken. Så ser dem hva du mener!
Utrolig irriterende!

Hjemme fra kontroll og litt shopping! Ingenting å utsette på noe, med unntak av at legen min er kjempefjern. Tror ikke han er vant/komfortabel med svangerskapskontroller, så jeg må diktere ham gjennom alt. "Så må vi måle blodtrykket", sier jeg. Osv. :p

Back
Topp