Skravletråd Oktober

ouæææhhh.... det ringte på døra og mannen gikk ned siden jeg satt i telfeonen, og vips har han bestilt oss ei tre dagers matkasse, sånn middagskasse, fra godt levert. Jeg ser på menyen for den uken den kommer, og ser at det er ikke en eneste av de fem (vi skal jo altså ha tre av dem jeg vet bare ikke hvilke tre) jeg tror er noe alle i familien liker, jeg liker kaaaaaanskje en, og takler vel muligens to, av dem, mannen muligens de fleste og ungene, vel en eller to. Jeg har sett på matkasser hver gang, men på barnekassene da, dog pga nøtteallergien til guttungen landet visst mannen og selgeren på original for der er alt fra bunnen. Jeg kjenner at jeg gruer meg inderlig og kommer til å trenge myyyyyyyyyye drikke og definitivt kveldsmat denne uka. Atlanterhavsuer med hvitløk og østerssaus? seriøst? Jeg brekker meg av tanken!!!
Oi, det blir interessant?!:rolleyes:
Vi har vurdert denne Godt levert, men landet på at det ikke er noe vits;) altfor lite barna spiser av det de har..
Blir mye sutring og sultne barn av det tror jeg:P

Ikke så mye som skal til alltid:-). Akkurat slik er mini her også blitt:-). Må ta en runde og kose med kosebamsene før han sovner:-)
Hehe. Måtte filme henne igår der hun lå å strøyk på teddybjørnen og kosa med den helt til hun sovna:p så søt a♡

Ikke sant :D den er stigende. Jeg har så troa, jeg ! ❤ kvelden kan være tung når angsten setter inn. Prøvd å avlaste tankene med å holde deg opptatt med noe helt annet?
Den er det :D jeg og ❤️ men den forbanna angsten min ... Hjelper ikke på kvelden og i går og idag kjenner jeg at tårene presser på. Jeg vet at jeg kan umulig ha vært 4 uker 9. Oktober for hcg var <5 så det stemmer godt med 9 DPO og positiv test 12 DPO :)

Oi, det blir interessant?!:rolleyes:
Vi har vurdert denne Godt levert, men landet på at det ikke er noe vits;) altfor lite barna spiser av det de har..
Blir mye sutring og sultne barn av det tror jeg:p

Tipper sultne barn og sulten mor her... vel, det er TRE middager, vi skal overleve. Vi skal jo det.

Den er det :D jeg og ❤️ men den forbanna angsten min ... Hjelper ikke på kvelden og i går og idag kjenner jeg at tårene presser på. Jeg vet at jeg kan umulig ha vært 4 uker 9. Oktober for hcg var <5 så det stemmer godt med 9 DPO og positiv test 12 DPO :)
Ikke sant. Det gir mening :D er ikke bare å bli kvitt angsten. Men handler vel mer om å få tankene vekk fra toppene. Se en god film eller les en bok?

Jeg begynte å strikke. Eneste måten jeg sona helt ut :)

Ikke sant. Det gir mening :D er ikke bare å bli kvitt angsten. Men handler vel mer om å få tankene vekk fra toppene. Se en god film eller les en bok?

Jeg begynte å strikke. Eneste måten jeg sona helt ut :)
Ja :D enten 5+4/5+3 så ikke rart hun ikke så noe ❤️ film eller serie duger :) strikke er noe jeg alltid vil lære, men kan ikke :(

Back
Topp