Ca 1 time herBare en halvtime til barna er i seng nå!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca 1 time herBare en halvtime til barna er i seng nå!![]()
Hi hi, underdogsa er braÅjada, alle liker underdogsa!![]()
Lykke til med legging ,måtte det gå like fint som de dagene tidligereDa var det leggetid for mini
Begynte allerede i 5 tiden å vise tegn på at han var trøtt men det ble alt for tidlig å legge seg. Så han har holdt ut lenge nå
Og enda tisser han ut senga...? Hvilken bleie bruker dere da?Ja, har prøvd
Men han bruker bleie på natta!
Veldig stille her ja...!Her var det da helt hinsides stille. Synes folk kan være ferdig med middag og andre familietibg nå jeg!
Jeg har det veldig bra i dag.Har dere det bra i dag?
Hatt en veldig fin dagHar nesten ikke vært her selv I dag. .. har du hatt en fin dag?![]()
Krysser fingrene for detLykke til med legging ,måtte det gå like fint som de dagene tidligere![]()
Her er lille U akkurat i seng.Da var det leggetid for mini
Begynte allerede i 5 tiden å vise tegn på at han var trøtt men det ble alt for tidlig å legge seg. Så han har holdt ut lenge nå
Har ikke hatt tid selv, så aner virkelig ikke...Hei på dere.
Jeg har virkelig ikke hatt tid til å være her i dag
Skjedd noe spennende?
Hva ble det?God kveldkjøpt meg ny bil i dag
![]()
Nei han sliter litt med det. Lurene på dagen blir helt forskjøvet siden han våkner så tidlig og dermed er han tidligere trøtt på kveldenHer er lille U akkurat i seng.
Ikke helt lett for disse små med klokkestilling
Oi, effektiv dag!Sovet masse.
Vært på helsestasjonen og veid og målt det to yngste.
Handlet ull og superundertøy på en outlet her.
Lagd middag og spist.
Oppdatert bloggen.
Lagt minsten
Høres bra ut!Ca 1 time her![]()
Skal se du stikker av med kaffemaskinen!Hi hi, underdogsa er bra![]()
Flinke dere har vært! Håper han sovner fint!Da var det leggetid for mini
Haha, DET skjer ikke... Er ikke det ganske mange innlegg som krav?Skal se du stikker av med kaffemaskinen!![]()