Kristinevennen87
Flørter med forumet
Ja synes det var veldig greit![]()
Vi tenker og å ha 80% og dele likt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja synes det var veldig greit![]()
Hei på dere
For en dag. Jeg til legen og så OJ.
Nå er siste del av besøk reist.
Her er rene sykehuset med medisiner. Hele spisebordet fullt![]()
Er utrolig herlig å ha den ekstra tiden hjemme selv om en får litt mindre lønnVi tenker og å ha 80% og dele likt![]()
Takk for detHuff da.. God bedring??
Ja, ellers hadde det jo ikke vært verdt det engang! Da hadde jeg i hvert fall blitt irritertHehe, så bra de ble fine![]()
Det er sant detHihi...små gleder![]()
Ikke sant. Strømmen(pga uvær) og vannet gikk her for to uker siden. Den hadde flikra litt kvelden før. Så vi hadde kokt vann på termos i tilfelle. Fikk god nytte av de siden begge deler forsvant i noen timer og vi måtte lage mme til frøknaUff ja, det er litt skremmende hvor mye problemer det kan skape, hvis det er litt langvarig! Man er ganske sårbar!
Er utrolig herlig å ha den ekstra tiden hjemme selv om en får litt mindre lønn
Så braHurra! Fikk snurr på bilen idag... Var visst batteriet alikevel..
Håper den starter igjen imorgen og..![]()
Åneei :/ håper du blir frisk snart da!Usj, hjemme alene enten til onsdag eller fredag siden kjærest dro på reisejobb igjen idag etter en uke ferie.. Og hva skjer ? Jo, jeg havner på sofaen med en forkjølelse... "Atchjoooo"!!![]()
Takk for det![]()
Heldigvis gikk det fint å få i OJ med.![]()
OJ er min sønn hehe. Forkortelse for navnet hansIkke at jeg vet hva OJ er, men det er bra![]()
Er det lappeteppe eller?Jeg vet, derfor jeg bare tok to nå, men hællemåne - fortsatt maange tråder:-O
Ja synes absolutt det er verdt detJa det tror jeg på!! Er nok verdt det![]()
Takk, håper jeg også! Ligger på sofaen pledd over meg og katten som sovna i fanget mitt..Åneei :/ håper du blir frisk snart da!
Hørtes faktisk koselig ut. Hvis en ser bort fra at du er sykTakk, håper jeg også! Ligger på sofaen pledd over meg og katten som sovna i fanget mitt..åååh, trøtt og sliten
Skravlesyk?Her var det da helt hinsides stille. Synes folk kan være ferdig med middag og andre familietibg nå jeg!
Joda, har det fint idag. Alt for mett etter en altfor nydelig middagHar dere det bra i dag?