HeheHaha. Her i huset et det er hot tema daglig. Snuppa gliser bare som dagen er lang hunog ler litt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheHaha. Her i huset et det er hot tema daglig. Snuppa gliser bare som dagen er lang hunog ler litt
![]()
Kos deg med mannenDet skal du få lov til.
Her er mannen kommet hjem så spørs hvor mye dere kommer til å se til meg
Hahaha. Helt vanlig middags-samtaleemne her faktisk :OHehevi satt rundt middagsbordet og diskuterte bæsj ista; (hadde besøk av et vennepar
) 15 åringen bare rista på hodet
![]()
Helt supertSå koselig da![]()
Ja det er detGod kveld
Koselig med besøk!
Neida ikke når man er pp tur førstJoda, med litt planlegging![]()
Skal ikke se bort ifra det. Eller jeg er skikkelig dårlig på å legge meg. Også er det jo så mye på tv i kveld. HuffBlir det tidlig kveld på deg idag, tro?
Hvilken bil?I morra blir det kanskje bil på meg![]()
Gjør mitt besteFlink du er til å oppdatere oss![]()
OjojI morra blir det kanskje bil på meg![]()
Det skjønner jegJa og jeg er så fornøyd.
Er usikker. Må kjenne godt etter. Men sikkert ikkeSå koselig
Blir det tidlig kveld?
Å jassåDet skal du få lov til.
Her er mannen kommet hjem så spørs hvor mye dere kommer til å se til meg
Så absolutt. Gubbis sin brunsaus gjorde dagen perfektHøres ut som en koselig dag![]()
Haha, fant julebrus i boden, gikk t på dato i august... like godJepp, er så glad det er denne tiden av året igjen!![]()
That's the spiritDu har så rett
Vi klarer det !!
Her også, så snart vi fikk barn såHahaha. Helt vanlig middags-samtaleemne her faktisk :O![]()
Både sta og ubesluttsom? Må jo være en fin blanding det vel?Absolutt! Men jeg er litt ubesluttsom og mener han.![]()