Så koseligVi har vært sammen med ei venninne og familien hennes i dag. Spis både lunch og middagnå spise tuppa kveldsmat og skal snart legge seg. Jeg er fryktelig trøtt i kveld..
Blir det tidlig kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligVi har vært sammen med ei venninne og familien hennes i dag. Spis både lunch og middagnå spise tuppa kveldsmat og skal snart legge seg. Jeg er fryktelig trøtt i kveld..
Høres ut som en koselig dagVi har vært sammen med ei venninne og familien hennes i dag. Spis både lunch og middagnå spise tuppa kveldsmat og skal snart legge seg. Jeg er fryktelig trøtt i kveld..
Ja, hos de fleste sikkertHelt vanlig desverre![]()
Aah.. håper han ikke lar vente på seg for lenge. Er det taekwondo?Pleier ikke å trene på søndager men siden han skal gradere seg og delta på NM så måtte de øve litt. Sa de skulle holde på ett par timer (skulle møtes kl 17). Men kan er dårlig på å holde styr på klokka så ikke godt å si når han kommer
Høres ut som en koselig søndagVi har vært sammen med ei venninne og familien hennes i dag. Spis både lunch og middagnå spise tuppa kveldsmat og skal snart legge seg. Jeg er fryktelig trøtt i kveld..
Haha.. denne er nok fra megHaha samme her. Må ha staheten fra faren
![]()
Det skal du få lov til.Hun er veldig flink.
Jeg lovet å hjelpe til. Når jeg slår på pc, bare få ungene i seng først.
Muligens tar jeg et bad da forresten. Med mobil da, men uten regnearket på pc.
Så braJa gikk kjempegreit![]()
Julebrus ♡♡♡Oh yes! Julebrus og gulrøtter med dip, klar til å skravle og høre på farmen! Der da?
Synes jeg og!:OPssj, bare sjarmerende!
Bra derHei på deg![]()
Jepp, er så glad det er denne tiden av året igjen!Julebrus ♡♡♡
Du er også veldig flink, snuppaHun er veldig flink.
Jeg lovet å hjelpe til. Når jeg slår på pc, bare få ungene i seng først.
Muligens tar jeg et bad da forresten. Med mobil da, men uten regnearket på pc.
Åhh så nammeOh yes! Julebrus og gulrøtter med dip, klar til å skravle og høre på farmen! Der da?
Haha! Fint å vite hva man vil!Synes jeg og!:O![]()
Joda, med litt planleggingIkke alltiddet går
Ååh....savnJa er så koselig❤❤ og når han strekker hånden opp til ansiktet mitt for å få kos❤
Absolutt! Men jeg er litt ubesluttsom og mener han.Haha! Fint å vite hva man vil!![]()
Er nok detJa, hos de fleste sikkert![]()
Hvilken er din favoritt?Jepp, er så glad det er denne tiden av året igjen!![]()