Catch me if you can!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Catch me if you can!
Helt vanlig desverreKranglete barn noe nytt eller er det ikke vanlig i heimen?
Hei på degHei og hopp jenter!!![]()
Pssj, bare sjarmerende!Haha, er nok jeg som er staheten selv i denne familientil gubbens store frustasjon
![]()
Oh yes! Julebrus og gulrøtter med dip, klar til å skravle og høre på farmen! Der da?Bra der?
Blir det tidlig kveld på deg idag, tro?Vi har vært sammen med ei venninne og familien hennes i dag. Spis både lunch og middagnå spise tuppa kveldsmat og skal snart legge seg. Jeg er fryktelig trøtt i kveld..
Flink du er til å oppdatere ossOppdatering: 3.712
Ja gikk kjempegreitHåper leggingeb går greit![]()
Ikke så pessimistisk nåJa det kan holde hardt kanskje...
Hun er veldig flink.Flink du er til å oppdatere oss![]()
Pleier ikke å trene på søndager men siden han skal gradere seg og delta på NM så måtte de øve litt. Sa de skulle holde på ett par timer (skulle møtes kl 17). Men kan er dårlig på å holde styr på klokka så ikke godt å si når han kommerLenge til han pleier å komme?
Haha samme herNei. Makan til sta jente altså. Ikke 4 mnd engang og allerede vrang mot foreldrene sine
Lurer på hvor hun kan ha staheten fra? Kan umulig være meg... hihihi![]()
Ja og jeg er så fornøydSovna han selv I dag også ?)
Hva skal dere spise?Da sover mini og jeg venter på at gubben skal komme hjem fra trening. Sulten kjenner jeg
Å shit, myepengerTannregulering:-O
Jo kunne nå det men skal ha pizza når gubben kommer hjem fra treningLag deg mat![]()
Ikke alltiddet gårMå jo alltid reise ut med fulladet mobil!![]()
Huset fullt av folk, snart reiser noen(heldigvisAlt braSitter og spiser kvelds med de små
Der da?
Ja er så koselig❤❤ og når han strekker hånden opp til ansiktet mitt for å få kos❤Det er herlig![]()