Håper detVi har gjort det vi kan for å hjelpe. nå MÅ den komme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detVi har gjort det vi kan for å hjelpe. nå MÅ den komme!
Hun er bra sjarmerendeÅh, søtnoa ♡♡
Alt braHopp og hei![]()
Lag deg matDa sover mini og jeg venter på at gubben skal komme hjem fra trening. Sulten kjenner jeg
Hehe, ja. Er ikke alle som ler når man snakker om bæsjHun er bra sjarmerende![]()
Haha, er nok jeg som er staheten selv i denne familienHaha, nei, lukter litt mannlige gener der! :O
Det er herligDa er det litt kosetid med mini før leggetid![]()
Bra derHei på deg!![]()
Nei, er nettopp det:-/Ja.. man kan liksom ikke løse det for de med en gang heller..
Jegdatt heelt ut av farmen jeg iårJeg skal legge straks så da legger jeg telefonen på lading, satser på å få skravlet under farmen![]()
Nå må vi være optimistiskeMulig å nå, men da må det vi heftig tempom. Tviler egentlig
Au daStakkar jenta mi som har magevondtikke fått bæsja på to dager
![]()
Sant sant. Bedre seint enn aldriDet er kjedelig:-/ Skulle vel egentlig hatt det når jeg var liten selv, men bedre seint enn aldri![]()
Krysser fingraHåper det![]()
Å, det må jeg ha med meg jegJegdatt heelt ut av farmen jeg iår![]()
Haha. Her i huset et det er hot tema daglig. Snuppa gliser bare som dagen er lang hunHehe, ja. Er ikke alle som ler når man snakker om bæsj![]()
Så koselig daVi har vært sammen med ei venninne og familien hennes i dag. Spis både lunch og middagnå spise tuppa kveldsmat og skal snart legge seg. Jeg er fryktelig trøtt i kveld..
Nei, er nettopp det:-/