Skal du løpe forbi meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du løpe forbi meg?
Weee, gleder megHaha! Jaja. Bare vent, i natt blir det sikkert deg :O
Bra jobba
Da sover mini og jeg venter på at gubben skal komme hjem fra trening. Sulten kjenner jeg
Haha! Ville hun ikke høre på dere? :OWohohehe. Vi stod begge to med henne på stellebordet og prøvde rasjonelt og overbevise snuppa om hvorfor hun skulle bæsje akkurat der og da
hah. Det funka ikke. Hu bare glisa og lo
Hopp og heiHei og hopp jenter!!![]()
Ja.. man kan liksom ikke løse det for de med en gang heller..Huff, da syns man synd på de:-/
Det blir noen å ta igjen I kveld da :/Oppdatering: 3.712
Satser på bæsjNei.. nå er det nok fordi hun ikke har bæsja enda.. men vi har gjort alle triksa i boka. Så nå er det vel bare å vente..
Går framover da ihvertfallOppdatering: 3.712
Nei. Makan til sta jente altså. Ikke 4 mnd engang og allerede vrang mot foreldrene sineHaha! Ville hun ikke høre på dere? :O
Mulig å nå, men da må det vi heftig tempom. Tviler egentligDet blir noen å ta igjen I kveld da :/
Må jo alltid reise ut med fulladet mobil!2% igjen å ingen lader her
Åh, søtnoa ♡♡Wohohehe. Vi stod begge to med henne på stellebordet og prøvde rasjonelt og overbevise snuppa om hvorfor hun skulle bæsje akkurat der og da
hah. Det funka ikke. Hu bare glisa og lo
Sovna han selv I dag også ?Da sover mini og jeg venter på at gubben skal komme hjem fra trening. Sulten kjenner jeg
Vi har gjort det vi kan for å hjelpe. nå MÅ den komme!Satser på bæsj![]()
Hei på deg!Hei og hopp jenter!!![]()
Haha, nei, lukter litt mannlige gener der! :ONei. Makan til sta jente altså. Ikke 4 mnd engang og allerede vrang mot foreldrene sine
Lurer på hvor hun kan ha staheten fra? Kan umulig være meg... hihihi![]()
Det er kjedelig:-/ Skulle vel egentlig hatt det når jeg var liten selv, men bedre seint enn aldriVurdert noe selv. Hadde da jeg var tenåring. Men dårlig arbeid av han som gjorde det. Og han tok av for tidlig så jeg har slalom bakken i underkjeven enda.
Jeg skal legge straks så da legger jeg telefonen på lading, satser på å få skravlet under farmenMulig å nå, men da må det vi heftig tempom. Tviler egentlig