Yes solen er herKoselig, har dere pent Vær?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes solen er herKoselig, har dere pent Vær?
Her sover mini nå men får ikke sove selv:-/Tenker det blir en lur neste gang snuppa sover![]()
Her også.. Ble veldig seint her. Samboeren reiste til canada i natt. Så fikk liksom ikke kommet meg i senga..Får legge meg tidlig i kveld tenker jeg![]()
Det er ikke behagelig... Får håpe den ikke bruker så lang tid.. Begge mine nede er på god vei opp.Takktakktror det er visdomstann på vei :O
La meg ikke så sent i går men mini var litt styrete i natt så sov dårlig:-/Her også.. Ble veldig seint her. Samboeren reiste til canada i natt. Så fikk liksom ikke kommet meg i senga..
MhmDeilig med ikke for mye planer, blir nok å slappe av litt her også i dag![]()
Ah.. Både jeg og lillemor la oss seint.. Men det skal det ikke bli nå fremoverLa meg ikke så sent i går men mini var litt styrete i natt så sov dårlig:-/
Blir litt slike kvelder av og tilAh.. Både jeg og lillemor la oss seint.. Men det skal det ikke bli nå fremoverforhåpentligvis
![]()
Ååh, hørtes deilig utMhm
Siden samboeren reiste til canada i natt, så er det jo bare meg og lillemor her (og dyra da), så tenker meg en kose dag![]()
Jobb. Han reiser mye.. For ei uke sia hadde han en reise på 2 uker til scotland og shetland. Så skal han nå være i canada, hjem noen få dager og så til Tasmania. Så blir han forhåpentligvis hjemme en stund.Ååh, hørtes deilig utHva gjør han i Canada da? Og hva slags dyr har du?
![]()
Hender jaBlir litt slike kvelder av og til![]()
Jeg er ikke noe flink til å bake.Ikke?så virkelig for meg deg som en "baker" jeg ja
![]()
Ååh, sikkert spennendeJobb. Han reiser mye.. For ei uke sia hadde han en reise på 2 uker til scotland og shetland. Så skal han nå være i canada, hjem noen få dager og så til Tasmania. Så blir han forhåpentligvis hjemme en stund.
Vi har katt og akvarium med fisker og reker. Har du dyr?
Dere skrev 5443 innlegg i gårVar det 700 innlegg vi mangla den siste timen? Såååå langt unna var vi iallefall ikke.![]()
Ok, flink du var! Kan tenke meg det var en fin nyhet å våkne til, når han først forsto det!Klarte å vente, sov når han kom hjem![]()
Åh, mangla noen altså. Jaja, vi får ta det igjen idag!Dere skrev 5443 innlegg i går![]()
Da er det jo supert å gå turYes solen er her
Canada? Jakt eller jobb?Her også.. Ble veldig seint her. Samboeren reiste til canada i natt. Så fikk liksom ikke kommet meg i senga..