Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis med detJeg har forresten passert 58000 innlegg totalt i dag :-D
Så snillGubbis lagde og serverte meg kveldsmat uten at jeg spurte.tenker det er noen som er glad for at kona er gravid
![]()
De har som regel klumpet seg sammen på et fly eller en ferjeHaha, skal se det! Pleier de å komme litt puljevis, eller?
Haha! Ser det for meg!De har som regel klumpet seg sammen på et fly eller en ferje![]()
Forte deg å sove noen timer daJeg får krølle meg sammen under dyna! Takk for i kveld, folkens! Sove godt!
Men jeg kom jo på at jeg spilte farmville på fb, så det fant jeg frem igjen.Haha Skjønner jeg godt selv om det er greit tidsfordriv![]()
Vet ikke...Har dere klart det?
Så vel litt mørkt utSpent på om vi klarte 6000 jeg...
Jeg får nesten gjøre det. La fingrene få hvile litt! God natt!Forte deg å sove noen timer da![]()
Får håpe på detTakk for det ❤
Da er det sikkert bedre på danskebåten![]()
Haha! Farmville! DET er lenge siden det! :OMen jeg kom jo på at jeg spilte farmville på fb, så det fant jeg frem igjen.![]()
Aner ikke :-oHvordan gikk det?![]()
Var det 700 innlegg vi mangla den siste timen? Såååå langt unna var vi iallefall ikke.Så vel litt mørkt ut![]()
Ja det gjorde vel det...Så vel litt mørkt ut![]()
Haha, ja:-oHaha! Farmville! DET er lenge siden det! :O
Tror jammen meg jeg skal ha meg en spille-formiddag i morra!Haha, ja:-o
Men fant det frem ;-)
Ja noe sånt...Var det 700 innlegg vi mangla den siste timen? Såååå langt unna var vi iallefall ikke.![]()
God innsats uansett!Ja noe sånt...
Nei ikke langt unna isåfall ;-)