Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig, akkurat som mi. Fyller 9 11.januar.Hu blir 9 i januar![]()
Så herlig, akkurat som mi. Fyller 9 11.januar.![]()
Ja, det er det virkelig! Tror hun trives med å være eldst i klassen!Jeg har 12 og frøkna 18fin mnd å ha bursdag
![]()
Ja, det er det virkelig! Tror hun trives med å være eldst i klassen!![]()
Jepp. Var en fin måned å føde i og!Hehe ja er noen fordeler med å være født tidlig på året![]()
Jepp. Var en fin måned å føde i og!![]()
Eneste upraktiske var at det var ekstra skummelt på isen som høygravid, både på føttene og i bilen. Men holdt meg som regel innendørs på slutten.Det syntes jeg og. Har en som er født i juli også, men må si at januar var best![]()
Flott du bestemte deg for det sisteÅ herre min dag å trøtt jeg er i kveld..
Satt og tenkte før i dag, nå nærmer jeg meg 2.000 innlegg denne måneden veldig fort.
Og dere vet meg og runde tall.
Enten må jeg ha ett lite skravle stopp, eller så må jeg gå for 3.000...
Fant ut jeg skulle prøve den siste..
Trenger visst 60 innlegg til i dag da, tror ikke det vil gå gitt
Eneste upraktiske var at det var ekstra skummelt på isen som høygravid, både på føttene og i bilen. Men holdt meg som regel innendørs på slutten.glad jeg har sluppet unna å gå høygravid på sommeren. Får nok vann i kroppen som det er.
Har termin i februar denne ganga, funker fint det og!
Haha, uff, da hadde ikke jeg følt meg så høy i hatten tror jeg.Bekymret meg ikke så mye for det jeg dahusker jeg tur med bikkja på glatta med rier så begynte bikkja å dra
jeg bare hang etter mens tårene trilla pga smertene Haha
Februar er fin tid det og ja![]()
Litt mye er ikke kultJoda litt mye om dagen men ellers greit
Noe liv på flyplassen i dag da?
Haha, uff, da hadde ikke jeg følt meg så høy i hatten tror jeg.![]()
Litt mye er ikke kultklem til deg..
Stille på flyplass idag![]()
Hadde aldri i verden gjort det selv med små barn!Synes ikke du det er et ugunstig tidspunkt???
Hadde du gjort det samme selv?
Hvordan gikk det?Da får vi bare jobbe på ;-)
Sov godt søte duOppdatering kl 23
Legger meg nå
Haha, greit å ha noe å fokusere på!Jeg var så sur på bikkja som absolutt måtte begynne å dra mens jeg hadde rier så tenkte ikke på annet enn det jeg da![]()
Sove godt!Oppdatering kl 23
Legger meg nå