Haha! Hun kommer til å suse forbi dere alle sammen!Jepp det er det, så nå har vi akkurat hatt en Hay day date over telefonenhu samler og inn ting te frøkna og vi begge har fulle låver nå Haha jaggu godt frøkna kommer hjem i morgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Hun kommer til å suse forbi dere alle sammen!Jepp det er det, så nå har vi akkurat hatt en Hay day date over telefonenhu samler og inn ting te frøkna og vi begge har fulle låver nå Haha jaggu godt frøkna kommer hjem i morgen
![]()
Is og melk?Hva har du i?
Shit, gratulerer!Jeg har forresten passert 58000 innlegg totalt i dag :-D
Aawh, hvordan reagerte han på nyheten idag?Gubbis lagde og serverte meg kveldsmat uten at jeg spurte.tenker det er noen som er glad for at kona er gravid
![]()
Haha, skal se det! Pleier de å komme litt puljevis, eller?Hahada får vi nok kjørt oss!
![]()
Haha! Hun kommer til å suse forbi dere alle sammen!![]()
Haha, ja er jo kjempesuntIs og melk?
Er det feks jordbæris, så får man jo frukt sammen med kalsiumet. Og bønner er jo bra, så sjokolademilkshake er jo kjempesunt?![]()
Takk :-DShit, gratulerer!![]()
Ja, noe av det kjedeligste var jo å ikke få oppgradert låve og silo! Utrolig irriterende!Haha da får hu hjelpe oss![]()
Må gå under én om dagen iallefall!Haha, ja er jo kjempesunt![]()
Jeg og! Ble vast vekk i telefonen i over en time, tenkt så frekt når jeg ee opptatt av å skravle!Spent på om vi klarte 6000 jeg...
Ja, noe av det kjedeligste var jo å ikke få oppgradert låve og silo! Utrolig irriterende!
Tar jo så mye plass å spare dem og!Jeg har ikke oppgradert mine så mye for det er så kjedelig å spare opp de tinga![]()
Tar jo så mye plass å spare dem og!![]()
Hva slags spill?Ja det gjør detmen har jo nesten 70! Ting te frøkna så sliter litt med plassen nå da
![]()
Ja ♡ hjertelig velkommen spireSå koselig! Fantastisk følelse♡
Haha, hun får sette seg ned og jobbe litt på gården sin i morra!Ja det gjør detmen har jo nesten 70! Ting te frøkna så sliter litt med plassen nå da
![]()