Stilig! Er det på mobil, spillkonsoll eller brett?
PC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stilig! Er det på mobil, spillkonsoll eller brett?
Vi har snart vært sammen i 15Ja, er kanskje detVi har vært sammen i 10 og enda ugift
![]()
Jeg ammet frøkna her i søvn til hun var 13 mnd jeg ;-)Håper jeg også!. På tide at han sovner selv nå - snart 10 måneder. Men gud som jeg savner kosestunden med han sovende i armkroken med puppen i munnen ❤
Ja var Koselig.Hørtes koselig ut daHvor gammel er eldste?
Akkurat nå sitter jeg alene.Hva gjør folk på en lørdagskveld? Her er det Løvenes konge, potetgull og hekling![]()
Hva hekler du?Hekler og ser på film med barna☺
Sitter å lager kalendwr til ei venninne jeg
Hun din er hvor gammel?Litt lesing, skravling og tv. Tenke tuppa skulle få være oppe til nærmere 21 i dag, så er litt føre var med klokken i natt![]()
En med fine ord og sitaterHva slags kalender da?![]()
En med fine ord og sitater![]()
adventskalenderSå koseligTil jul eller en annen anledning?
![]()
Hvilke spill spiller du da?Installerte det faktisk på den forrige pcen min, men ikke gjort det på denne ennåJeg pleier å spille masse internett-spill
![]()
Ja det kan se vanskelig ut.Har ihvertfall søkt inn fra januar men han står på venteliste. Er visst på 5. plass i barnehagen vi har på første valg og de tvilte på at han fikk starte der i januar.
Næh, så kult daJeg elsker den. Hadde når jeg var lita, også fikk jeg av mannen til bryllupsdagen vår i år![]()
Hvilke spill spiller du da?![]()
Spilte masse sånne førSpesielt glad i Hidden Object-spillLaster ned fra BigFish
![]()