Skravletråd Oktober

Håper jeg også!. På tide at han sovner selv nå - snart 10 måneder:-). Men gud som jeg savner kosestunden med han sovende i armkroken med puppen i munnen ❤
Det skjønner jeg ♡ tuppa lærte seg seg ikke å sovne av seg selv før hun var ganske gammel. Jeg skjemte henne bort. .. og måtte slite med det selv.. :/

Hva gjør folk på en lørdagskveld? Her er det Løvenes konge, potetgull og hekling :)
Har nettopp sendt mannen på butikken. Nå er det bare å vente på at han skal komme hjem, så skal jeg lage pizza!
Løvenes konge er fantastisk!

Hva gjør folk på en lørdagskveld? Her er det Løvenes konge, potetgull og hekling :)
Litt lesing, skravling og tv. Tenke tuppa skulle få være oppe til nærmere 21 i dag, så er litt føre var med klokken i natt :)

Det skjønner jeg ♡ tuppa lærte seg seg ikke å sovne av seg selv før hun var ganske gammel. Jeg skjemte henne bort. .. og måtte slite med det selv.. :/
Er det jeg også har gjort til nå:-/. Og kunne nok fint ha fortsatt. Men virker som han sover bedre nå når han sovner i egen seng enn med puppen i munnen. Ikke så mange oppvåkninger nå. Og greit å ta det nå før jeg begynner å jobbe på nyåret siden jeg jobber turnus. Og jeg må gå mer kvelder for å få kabalen til å gå opp. Så gubben slipper å stresse med en liten som ikke vil sove uten pupp

Høres ut som en knallbra kveld :D Løvenes konge er jo tidenes beste film <3

Her har vi hatt svigerfamilien på besøk og spist kake :) Nå er det litt ro før spilling med gubbis :)

Hei på dere. Eg hade glømt ut att me ska snu klokkan imon. Veldigt glømsk i svangerskap

Back
Topp