Pleier det å være mye å gjøre på natt da?Blir litt kjedelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier det å være mye å gjøre på natt da?Blir litt kjedelig![]()
Ingen kun hcgSåbra
Åååh, spennende. Vært på 1 ul til nå?![]()
OjojIngen kun hcg2000 på onsdag så den stiger
ble bare oppgitt av legen som ikke gadd å undersøke meg og satt bare å så i pcen
![]()
Det var turnuslegen som tokOjoj
Skjønner du kan bli litt oppgitt. Men godt den stiger ♡ er du langt på vei?![]()
Grått vær er bare trist. Blir så daff jeg og!Åh, dette gråe været gjør meg så sløv! Hva er planen deres i kveld?
Jeg sitter og ser på mannen som henger opp noen hyller på kjøkkenet.![]()
Åh, har dere barnefri rett og slett? Er det noe gøy på tv idag?Grått vær er bare trist. Blir så daff jeg og!
Her er planen fint lite. Sliten etter en sen og fuktig natt, he he. Blir nok sofa og tv til kvelds tenker jeg.
Ja spent jeg også. Mini begynner egentlig å bli litt småtrøtt allerede siden han ikke har sovet så mye idag. Så egentlig vil han sikkert i seng til kl 18 og da sovner han somregel mellom 18.30 og 18.45. Men håper han kan sovne mellom 19.15 og 19.30 ihvertfallBlir spennende her. Snuppa tok kveld 7 igår. Så blir tidlig opp om hun legger seg til samme tid![]()
Ikke barnefri, men ti slitne gutter av ulike grunner... Så de får se litt tv nå, så da sløver vi på sofaen...Åh, har dere barnefri rett og slett? Er det noe gøy på tv idag?
Ja. Vi får prøve å drøye den littJa spent jeg også. Mini begynner egentlig å bli litt småtrøtt allerede siden han ikke har sovet så mye idag. Så egentlig vil han sikkert i seng til kl 18 og da sovner han somregel mellom 18.30 og 18.45. Men håper han kan sovne mellom 19.15 og 19.30 ihvertfall![]()
Var det daJa. Vi får prøve å drøye den litther er mi akkurat våkna. Så får se hvor lenge vi klarer å holde henne våken før natta
![]()
Eldste ville kjøpe seg fotballkort, alle gutta i klassa har visst, og de driver med dette i friminuttene...Handla dere noe?
Vi dro en tur på besøk til oldemor vi, etter ha handla. Merker hvor plutselig, og intenst trøtt jeg blir nå mot slutten av svangerskapet. Følte meg helt fin i stad, og brått så er jec så trøtt at jeg bare kunne kollapsa hvor som helstså nå har jeg sovet litt igjen
![]()
Ja lurer på om hun har det..Huff...hektisk start på dagen
Har snuppa voksesmerter?
Blir det en time lengre jobb i natt da siden klokka stilles?God ettermiddag
Klar som bare det, jobb igjen i kveld..
Ja veldig luksus ;-)Det hørtes ut som luksus![]()
Deilig å slappe av litt i helgene! Nei, er ikke barebare å ha barnevakt altså!Ikke barnefri, men ti slitne gutter av ulike grunner... Så de får se litt tv nå, så da sløver vi på sofaen...
Barnefri nei, det har vi ikke hatt på..... Jeg vet ikke faktisk...
Deilig du fikk til en liten duppFikk en liten powernap, jeg.
Lille U sovnet på puppen, men når jeg bar han ned våknet han.
La han likevel i vognen siden jeg regnet med at han ville sovne raskt igjen.
Mens jeg ventet la jeg meg nedpå sengen vår.
15 minutter senere kom frøkna og fortalte med at det er midt på dagen og jeg ikke kunne sove nå...
Var veldig deilig![]()
Ja tenkte på det...
Men nå har det egentlig aldri vært noe stort problem..
Da krysser vi fingre for detMen melder visst bedre vær til uken![]()
Deilig med naturen utenfor døraDet er noe veldig deilig med å bo her når frøkna kan jakte på blåbær 5 meter fra verandadøren
![]()