Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daGod morgen fra meg også, tuppa har slumret foran ipaden i senga og jeg har faktisk sovet som en stein i natt.![]()
God morgenGod morgen![]()
Nope ikke nåHar du bilde?
Så deilig! Jeg har og Sovet godt i natt! Det er gull verdt altsåGod morgen fra meg også, tuppa har slumret foran ipaden i senga og jeg har faktisk sovet som en stein i natt.![]()
Hva er det forno lurt du har funnet da?Ååå fant den kuleste gaven til min cars elskende nevø..
Men den var litt dyr og stor
Cars simulatorHva er det forno lurt du har funnet da?![]()
Huff dahåper han sover søtt nå!
Så typisk!Jeg holder på å bli sprø her, lille U er så overtrøtt, men hver eneste gang han har holdt på å sovne de 2 siste timen har frøkna vekket han
Han sover nå, endeligSå typisk!
Skyndt deg å hvil deg!Han sover nå, endelig
Hei på deg! Idag er en rolig dag, skal ligge og pleie forkjølelsen! Du da?Hallo!! Og god lørdag!!
Hva skal dere i dag?![]()
God lørdagHallo!! Og god lørdag!!
Hva skal dere i dag?![]()
Og hvordan skal jeg få gjort det?Skyndt deg å hvil deg!
Uff da.. God bedringHei på deg! Idag er en rolig dag, skal ligge og pleie forkjølelsen! Du da?
Åh, så kos med bryllup!Uff da.. God bedring
I dag er det bryllup, et vennepar. Så vi 3 skal dra å se på i kirka. Så blir det vel en rolig dag ellers. Samboeren skal sove etter det fordi han reiser til canada i natt og må snu døgnet.