Kanskje detTusen takk, snuppa ♡ trodde virkelig løpet var kjørt, og gs litt opp den pp, det var vist oppskriften det![]()
Stor stas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje detTusen takk, snuppa ♡ trodde virkelig løpet var kjørt, og gs litt opp den pp, det var vist oppskriften det![]()
Er vi det?? VI er ikke det.. Jeg mangler fortsatt 15 innlegg..Fellesmålet har vi kanskje nådd da
![]()
Helt klartGod helg, ja.Beste delen av uka.
![]()
Ja grusom. Så har han legeskrekk og. Att de e ikkje Kjekt å vara der för ofta. Heldigvis fick han amocelin idag tror eg de hette . De var me jordbär smak de går bedreÅåh, stakkarhar hatt nok ørebetennelser i mitt liv til å skjønne hvor vondt det er
![]()
Ja kan ikke fordra det :-/Det er ekkelt![]()
Ja grusom. Så har han legeskrekk og. Att de e ikkje Kjekt å vara der för ofta. Heldigvis fick han amocelin idag tror eg de hette . De var me jordbär smak de går bedre
Så rart! Er det fordi det er litt sterkt?Neida, er litt tidlig enda, det kommer velble litt uvel da vi spiste taco. Det ble jeg med tuppa også, derfor jeg testa.
Bare skrive så blekket spruter i en skravletrådHvordan??![]()
![]()
Good night, så flinke vi er!Har en ting å si:
8.506
Var jo i gamle dager detTja, jeg tror det er for langt tilbake i tid.
Må ha vært under den første konkurransen som ble arrangert her på BV. Og det er det nok ikke tall på nå...
Kanskje? Jeg ikke sikker,er jo vanligvis veldig glad I detSå rart! Er det fordi det er litt sterkt?
Ha en god natt daLurer på om jeg tusler i seng. Satser på at de siste innleggene jeg trenger for å komme i mål for måneden kommer ila helgen evt mandagen![]()
Ja väl. Skjer de noet denna helgen ? Planer. ?Hei hei![]()
Jeg har klart det!Ennå ikke for sent![]()
Virker sånn, gleder meg sånn til I morgen tidlig, å fortelle det til gubbisKanskje detgi opp så klaffer det!
Stor stas![]()
Var jo i gamle dager det![]()
Ja da hoppas deÅåh,jeg håper han blir bedre snart ♡♡