Ja visste hun hadde Hatt.Nei, var heller ikke jeg som driver å lager koldtbord nå, men synnøve
Begynte å lure på om du var gravid, og fikk det ikke til å stemme ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja visste hun hadde Hatt.Nei, var heller ikke jeg som driver å lager koldtbord nå, men synnøve
Nei mangler noe over 400Er vi over kravet nå forresten?
JaJa, det er sant! Kan svare på alt jeg ikke har orka å svare på tidligere!![]()
Håper vi er det til neste oppdateringNei mangler noe over 400
20 er ingenting ;-)Jeg mangler 20 innlegg nå.. I hvert fall.. Ååå.. Hvorfor skal det være så vanskeliiig!!men det er høyt tempo på forumet i dag?
![]()
Det vil jeg troGikk lett idag![]()
Ja nå våknet det igjenDet skjønner jeg. Over nå?
20 er ingenting ;-)
Tja, det virker roligere enn i går synes jeg.
Kokte mer i denne tråden da.
Men mulig det er mer liv andre steder på forumet nå
Ja har gått unna tidligere i dag har jeg Skjønt.Gikk lett idag![]()
Starta halv 6 idag her jegJa har gått unna tidligere i dag har jeg Skjønt.
Og godt er det ;-)
Ja hjelper når vi er mange som jobber mot målet ;-)Bra det er flere, det går unna her inne nå)
Sinnsykt ^^ skjønner at man får 100 lett da ja ^^Og i dag går det faktisk ganske sakte....
Ja det er santDet skal vel godt gjøres, ja.. Men syns innsatsen her er upåklagelig i dag![]()
Nei ikke jeg heller.Kommer ikke til å orke å være med på det
Lett eg syns ikkje de e så lettSinnsykt ^^ skjønner at man får 100 lett da ja ^^
Det er bra daJa nå våknet det igjen![]()
Ja det går vi håpeHåper vi er det til neste oppdatering![]()
Har du noen symptomer enda?Ja, det er sikkert å visst![]()
Så bra. Har ikke fått vært rundt på en liten stund...Ja, i går var jeg ikke innom denne tråden.. Holdt det mer gående utenfor. Men ser tråder oppdateres hurtig "der ute"![]()