Jeg mangler 20 innlegg nå.. I hvert fall.. Ååå.. Hvorfor skal det være så vanskeliiig!!
men det er høyt tempo på forumet i dag? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen har, synnøve har hatt tidligere i svangerskapetHvem har premature rier nå?![]()
Godt jobba :-DBlir vel godt over 200 innlegg her fra meg idag![]()
Noen holder nok koken. Men 100 innlegg gjelder jo over hele forumet. Så mange underforum å svare poster påNå begynner jo senkveld, så håper det ikke blir for stille her inne.![]()
Jaa kan ikke fordra det:S
Går fort når man først setter igang da.Hahah, nei det er sant ;-)
Vi skal klare å få deg over 100Jeg mangler 20 innlegg nå.. I hvert fall.. Ååå.. Hvorfor skal det være så vanskeliiig!!men det er høyt tempo på forumet i dag?
![]()
Høres bra ut!Jeg er her til the bitter end ;-)
Vi hadde 8059 på forrige oppdatering, tar en ny kl 22:30, tror vi vil være over daEr vi over kravet nå forresten?
Gikk lett idagGodt jobba :-D
Ingen har, synnøve har hatt tidligere i svangerskapet
Nei det bør gå bra de siste to timene.59 over, 441 som er igjen er ikke mye..
Se der jaEr over 200 nå![]()
Ja, det er sant! Kan svare på alt jeg ikke har orka å svare på tidligere!Noen holder nok koken. Men 100 innlegg gjelder jo over hele forumet. Så mange underforum å svare poster på![]()
Bra det er flere, det går unna her inne nåHaha, flaks ;-)
Jeg holder koken jeg ;-)
Har vi nye tråder krav idag og?Vi hadde 8059 på forrige oppdatering, tar en ny kl 22:30, tror vi vil være over da
Nei det bør gå bra de siste to timene.
Men tviler på 10 000...
Ja, det er sikkert å visstTihi, nei, dere trenger tydeligvis å varme dere på hverandre når det blir kaldere!![]()
Kommer ikke til å orke å være med på detNei det bør gå bra de siste to timene.
Men tviler på 10 000...
Gikk lett idagSe der ja![]()