Nei det skjønner jeg jo godt ;-)Håper også det. Jobber med saken
. Men ingenting slå pupp og mammakos ♡♡♡
Frøkna på 3 år kommer inn hver natt hun og ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det skjønner jeg jo godt ;-)Håper også det. Jobber med saken
. Men ingenting slå pupp og mammakos ♡♡♡
Går iallefall om man ikke prøver!Klart det går!! :-D
Den ser jeg! Jeg var kontroll allerede i uke 8Heheja skal bli godt å komme til det "magiske" tallet
og komme seg på kontroll
![]()
Er to timer igjen og gjøre det på hvis du var halvveis ;-)Neida, kan gjøre et ærlig forsøk om ikke annet!![]()
Ca 50 sist jeg sjekka, nå er jeg sikkert på 60!Skrevet mange innlegg idag? Kanskje ikke for sent å være med![]()
Ja. Håper det gjør han good og trøttHurra
Ja, håper og det... Har vel vært mange nye inntrykk idag som skal bearbeides![]()
Gått over nå eller??Jaaaa og sygt irriterende
Det er nok meningen du skal skravleSydde masse feil, men fikk det ordna. Ble to gaver ferdig. Men ikke min kveld å sy på![]()
Har du huska å meldt deg på konkurransen da?Ca 50 sist jeg sjekka, nå er jeg sikkert på 60!kan enda gå, så lenge det ikke dabber av her inne!
Juhuu, så bra!Over 8.000 nå![]()
Jommen sa du smør :-DSer tempoet er høøyt![]()
Fikk det plutselig travelt!Hjelpe meg, dere skravler så fort at jeg knapt henger med :-o
Å være optimistisk hjelperGår iallefall om man ikke prøver!gud, nå var jeg pedagogisk med meg selv.
![]()
Jeg liker det!Jommen sa du smør :-D
Og i dag går det faktisk ganske sakte....Hjelpe meg, dere skravler så fort at jeg knapt henger med :-o
Det tror jeg ogsåFår håpe det holder seg i det minste....
Godt vi hadde så godt forsprang.
TydeligvisDet er nok meningen du skal skravle![]()
Veldig bra! Litt halsvondt, men ellers gint. Du da?Har dere det bra?
Haha, kan ikke skade iallefall!Å være optimistisk hjelper![]()