Jaaaa og sygt irriterendeÅ sånt er vondt :-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa og sygt irriterendeÅ sånt er vondt :-o
Hahah, ja man sakker litt akterutDet er fint, jeg prøver å være over alt, men det krever litt trening kjenner jeg![]()
Er det familien som har spilt?Ferdig med spillkveld![]()
Ja, det blir fantastisk. Slippe å kle på alt mulig, fikk i mars sistÅh, så hyggelig! Da blir det en sommerbaby! ❤
Klart det går!! :-DJeg er ca halvveis! Vi kan klare det!![]()
Deilig detIngen som sparker i veggen lenger nå![]()
Jaa kan ikke fordra det:SWæææææ det er så ekkelt ! :s
Ja farlig godt :-DShit, det så godt ut!!![]()
Sydde masse feil, men fikk det ordna. Ble to gaver ferdig. Men ikke min kveld å sy påSå flink du er![]()
Skrevet mange innlegg idag? Kanskje ikke for sent å være medOh no, hvorfor fikk ikke jeg med meg dagens utfordring før nå?![]()
Bra han sluknet fort igjenJa ganske fornøyd nå. Måtte ha litt pupp for ikke så lenge siden men sovnet fort når han fant ut at de springer ikke vekk
![]()
Får håpe det holder seg i det minste....Kos med terminforumkanskje jeg kan inn dit jeg også
)
Syns jeg også er ikke samme koken her i dag som tidligere kvelder. Men har vært litt bedre den siste timen.
Ååh, det er skikkelig hersligFoten sovnet og er i ferd med å våkne:-/
JuhuuOver 8.000 nå![]()
Det stemmer det, er litt trøtt i kveldDama er høygravid og nettopp vært langt inn med premature rier![]()
Jeg skal ha i februar nå, og første kom i januar. Tydelig at jeg er våryr.Ja, det blir fantastisk. Slippe å kle på alt mulig, fikk i mars sist![]()
Ser tempoet er høøytHjelpe meg, dere skravler så fort at jeg knapt henger med :-o