Tror ikke jeg ligger så dårlig an nå neiNeida, du har vel ikke mye igjen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg ligger så dårlig an nå neiNeida, du har vel ikke mye igjen?![]()
Uææææhhh!!!!Jeg hadde lovt meg selv å kun holde dette inne I vi prøver, men siden gubbis er på fest å jeg ikke får sagt det til han før I morgen så må jeg bare si: JEG ER GRAVID!![]()
I dag er en helt fantastisk kveld!Har dere det bra?
Så flott!Her er alt knall, i alle fallder?
Flott at du er innom når du kan selv om du har gjort din del av jobben ;-)Ingen anelse, jeg er bare kjapt innom![]()
Syns hjemme pisket er bedre![]()
Så deiligSå flott!
Her er alt bra, krapylene er endelig i seng![]()
Send meg gjerne oppskrift på pm ;-)Ikke så ofte jeg lager det, men å så godt![]()
Tusen takk, snuppa ♡ trodde virkelig løpet var kjørt, og gs litt opp den pp, det var vist oppskriften detUææææhhh!!!!gratulerer så mye!!!
![]()
Jeg er over altJeg fant de-over alt på forumet![]()
![]()
Går det ann å finne ut tror du??Nei det er ikke sikkert ;-)
Jeg aner ikke hva rekorden min egentlig er på en dag jeg :-o
Hehe.. også følger det med en viss følelse av forpliktelse..Men gøy er det
![]()
Gratulerer så mye med spiren i magenI dag er en helt fantastisk kveld!
Har du det bra?![]()
Gratulerer så mye!Jeg hadde lovt meg selv å kun holde dette inne I vi prøver, men siden gubbis er på fest å jeg ikke får sagt det til han før I morgen så må jeg bare si: JEG ER GRAVID!![]()
Selvfølgelig har jeg detHaha, har du prøvd???
![]()
Da får vi håpe smokken blir godtatt etterhvert på natta og ;-)Jo på dagtid. Men på kvelden er det først de siste par kveldene smokk har vært akseptabelt. Men nå nyttet kun puppen
Det er fint, jeg prøver å være over alt, men det krever litt trening kjenner jegJeg er over alt![]()
Oooh, oppskrift?
Det er jo gjort på 15 minutterHerregud.. Jeg mangler 30-40 innlegg på å klare 100.. Spørs om jeg klarer utfordringen, gitt..
Men nå synes jeg det går sakte i denne tråden....Det skal mye til for ikke å klare det