Her tok mi natta 7![]()
Håper din sover godt inatt og da![]()
Hurra
Ja, håper og det... Har vel vært mange nye inntrykk idag som skal bearbeides
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her tok mi natta 7![]()
Håper din sover godt inatt og da![]()
Hmm jeg er ikke så god på baking, kanskje noen andre kan hjelpe deg?Japp. Lillemor var hjemme i dag, og vi tok oss en tur til butikken. Så lagde vi kake da vi kom hjem :-D Men samme hvor mye bakepulver jeg har i så hever den ikke skikkelig :-o
Du bikker vel 12 straks gjorde du ikke?
Hun er 3Hmm jeg er ikke så god på baking, kanskje noen andre kan hjelpe deg?
Koselig med hjemmedag, hvor gammel er hun?![]()
Slenger meg med her jeg da. Trenger 80 innlegg før natten kommer![]()
Sitter foran pc med varm sjokolade. Rett i koppen kakao med en desj fløte. Skikkelig nam!
Er det syndig å foreslå et stykke sjokoladekake sammen med kakaoen?
Hurra hurra :-DJeg hadde lovt meg selv å kun holde dette inne I vi prøver, men siden gubbis er på fest å jeg ikke får sagt det til han før I morgen så må jeg bare si: JEG ER GRAVID!![]()
Mmm...... Og etterhvert som kremen forsvinner må man fylle på.![]()
JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg hadde lovt meg selv å kun holde dette inne I vi prøver, men siden gubbis er på fest å jeg ikke får sagt det til han før I morgen så må jeg bare si: JEG ER GRAVID!![]()
Eller stratos... Dypper den i kakaoem jeg..... :-oHaha, aldri.Kan aldri bli for mye sjokolade.
Jeg hadde lovt meg selv å kun holde dette inne I vi prøver, men siden gubbis er på fest å jeg ikke får sagt det til han før I morgen så må jeg bare si: JEG ER GRAVID!![]()
Åh, herregud ja. Jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har så mye adrenalin at jeg kan godt løpe en maraton!Hurra hurra :-D
Ja gjør detJevner der ut når de blir litt eldre![]()
Er 1 gang i ukenJa, vesla prater så mye om venninna si i barnehagen at vi burde få til et treff.![]()
Er du ofte på babysvømming?
Tusen takk!!! ♡JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gratulerer så mye
Mhm! Har begynt å bruke melk i rett i koppen kakao, men fløte var mye bedreHøres skikkelig godt ut![]()
Også idag men den utfordringen :-/. Vi får prøve å skravle oss opp i kveldJa, ikke vært så mye her jeg heller..![]()
Så herlig :-D Er dette din første?Åh, herregud ja. Jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har så mye adrenalin at jeg kan godt løpe en maraton!