Godt jobba!Nå er jeg over 100☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt jobba!Nå er jeg over 100☺
Er uten dekning. Men har vann og strømÅh! Er det hytte uten dekning, strøm, vann osv?![]()
Tusen takkGodt jobba!![]()
Bare uten internettdekning eller dekning på mobilen generelt?Er uten dekning. Men har vann og strøm![]()
For meg oleier det å fungere å si; du..du har ikke veldig lyst på kinamat da?Jeg har så lyst på kinamat! Hvor mye må jeg smiske med mannen tro?jeg orker ikke ut å kjøre!
![]()
Til? Har jeg gått glipp av noe?30 min igjen !!
Turn er overTil? Har jeg gått glipp av noe?![]()
Blir no seriøse dådyrøyne og gravid-kortet her altså!For meg oleier det å fungere å si; du..du har ikke veldig lyst på kinamat da?![]()
Evt gi han noe igjen hvis han henter![]()
Eller har de hjemkjøring?
Hahaha.. såpass ja! Så kjedelig?Turn er over
Gravid-kortet brukes ofte her ogsåBlir no seriøse dådyrøyne og gravid-kortet her altså!fnis...
Det skal vi ha altså!Gravid-kortet brukes ofte her også![]()
Så bra :-DNå er jeg over 100☺
Bruke det mens man kanDet skal vi ha altså!Bruker det med stolthet
![]()
Du får kysse litt og sånn.Jeg har så lyst på kinamat! Hvor mye må jeg smiske med mannen tro?jeg orker ikke ut å kjøre!
![]()
Til neste oppdatering?30 min igjen !!
Ja det kan hjelpe på! Eller gå naken fra badet til soverommet, for å kle på meg der inneDu får kysse litt og sånn.![]()
HahahJa det kan hjelpe på! Eller gå naken fra badet til soverommet, for å kle på meg der innemye er gjort da!
Ikke veldig spennendeneiHahaha.. såpass ja! Så kjedelig?