HahahGodt poeng!men er på kjærlighetstur med mannen, så har lovet å ikke sitte på mobilen i hele kveld også
selv om jeg prøvde meg på en "ja men..."
![]()
Ja da er du tilgitt ;-)
Noe annet med oss som er grodd fast i sofaen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahGodt poeng!men er på kjærlighetstur med mannen, så har lovet å ikke sitte på mobilen i hele kveld også
selv om jeg prøvde meg på en "ja men..."
![]()
Hvis jeg skal legge meg på samme list som tidligere kvelder ender jeg vel på 2-300 i dag og ;-)Heia heia!![]()
Hatt det fint i dag?Ja, målet er jo ikke å stoppe på akkurat 100. Skravler til mannen sier stopp! Hahaha
Dere er rå!Hahah
Ja da er du tilgitt ;-)
Noe annet med oss som er grodd fast i sofaen![]()
Så bra :-DJeg er med noen minutter til![]()
Litt redd folk tenker i den retningen! Men håper folk overrasker og gir meg feil!Ja det blir jo ikke noen premie hvis vi ikke når 8500, så kan ikke gi seg etter bare 100 :-o
*applaus*Hvis jeg skal legge meg på samme list som tidligere kvelder ender jeg vel på 2-300 i dag og ;-)
Veldig fin dag! Men bekkenet er sliten nå!Hatt det fint i dag?
Ta med et helt fat med godt! Smågodt, brus og annet som skulle friste utover kvelden!Takker for detHadde det sist svangerskap og. Men har pressa meg litt mer denne gangen, og tar straffen for det nå. Fant vel egentlig ut i dag at det får være nok nå. Må huske at om man ikke får til å gjøre alt man vil (jobb og fritid) nå så et det forbigående - Heldigvis!!
Du må huske selv da og ikke presse deg for hardt!!
Nei, nå ble det ikke noe drikke gitt. Men en varm dusj hadde vært herlig. Så jeg får gå for detogså får jeg ta med meg litt drikke tilbake til sofahjørnet etterpå
![]()
Takk det samme ;-)Dere er rå!
Du får skravle litt ekstra for ossHvis jeg skal legge meg på samme list som tidligere kvelder ender jeg vel på 2-300 i dag og ;-)
Ja det er faren...Litt redd folk tenker i den retningen! Men håper folk overrasker og gir meg feil!![]()
Automatisk begynte jeg å nynne på; du er så råååå, så råååå.. døds rå døds rå!Takk det samme ;-)
Uff da?Du får skravle litt ekstra for ossjeg mister snart nettet
![]()
Haha, ja den passer bra :-DAutomatisk begynte jeg å nynne på; du er så råååå, så råååå.. døds rå døds rå!![]()
Veldig fin dag her ogVeldig fin dag! Men bekkenet er sliten nå!hva med deg?
Ja jeg får gjøre det ;-)Du får skravle litt ekstra for ossjeg mister snart nettet
![]()
Nei, det er helt greitUff da?![]()
Åh! Er det hytte uten dekning, strøm, vann osv?Nei, det er helt greitskal på hytten