Oi, hva sier han???Sitter å ser på turn jeg..faren som sitter ved siden av bryr seg ikke om hva han sier i andres nærvær...,.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, hva sier han???Sitter å ser på turn jeg..faren som sitter ved siden av bryr seg ikke om hva han sier i andres nærvær...,.
Ja det gjør detBlir innlegg av sånt da ;-)
Hvor mye manglee du?Nei nå får jeg skravle litt så jeg får nådd 100 grensen![]()
Da får du bare holde påHei og hopp!
Mannen er ute med mini å husker. Jeg ligger rett ut! Prøver å huske hvor mange innlegg jeg hadde i dag morgeshahaha! Tenk å glemme å sjekke.
Dere gjør?
Ja det blir jo ikke noen premie hvis vi ikke når 8500, så kan ikke gi seg etter bare 100 :-oJeg er med!
Håper flere kommer på konkurransen og drar lasset til de som føler seg ferdig med sine 100 innlegg og derfor tar kvelden![]()
Ah god turHytteturer i bilen nå
![]()
Ca 50. Men er borte i kveldHvor mye manglee du?
Alt mulig rartOida! Hva må du høre på?![]()
Ja helst over 100 også ;-)Nei nå får jeg skravle litt så jeg får nådd 100 grensen![]()
50 går fortCa 50. Men er borte i kveld![]()
Nei ikke egentligSier han noe spennende?
Godt poeng!Ja helst over 100 også ;-)
Når ikke 8500 hvis alle bare gir seg på 100 ;-)
Heia heia!Da er jeg 60 unna 100. Men blir garantert mer ;-)
Ja, målet er jo ikke å stoppe på akkurat 100. Skravler til mannen sier stopp! Hahaha50 går fort![]()
Det blir det nokDa er jeg 60 unna 100. Men blir garantert mer ;-)
Hatt en veldig fin dagJa vært en grei dag
Hva med deg?
Jeg er med noen minutter tilMen er det nok?
Hvem er med i kveld???
Takker for detÅ fytti! Det er jammen ikke til å spøke med. Har inngått bekken trøbbel selv hittil, bare vondt innimellom om jeg har tatt for hardt i. Misunner deg ikke. Håper det går over!![]()
Får håpe det! Måtte bare ta utgangspunkt i siste oppdateringDet er jo krise![]()
Du klarer det nok ;-)