Veldig lettvintHihi, hørtes greit ut det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig lettvintHihi, hørtes greit ut det da![]()
Utrolig kjedelig i grunnJa, da blir det vanskelig å komme seg avgårde før..
Ok, du bestemmerDa sier jeg kjip
Yey det liker jegOk, du bestemmer![]()
Det må jeg få til. Blir nok ikke noe reising her dette året, men på nyåret en gang passer det fint med en liten turNår kommer du til østlandet forresten?
Det skjønner jeg godt :/Utrolig kjedelig i grunn
Sjokkerer meg ikkeYey det liker jeg
Nei det er utrolig mte snø der så litt vanskelig med gaver og annetDet skjønner jeg godt :/
Pleier dere å være der i juleferien?
Hm mer enn meg da10 innlegg unna 100 nå, ser ut til at det skal gå bra likevel da![]()
He he det er braSjokkerer meg ikke![]()
Det var lenge tilDet må jeg få til. Blir nok ikke noe reising her dette året, men på nyåret en gang passer det fint med en liten tur![]()
Okei, skjønner denNei det er utrolig mte snø der så litt vanskelig med gaver og annet
Hadde som mål å klare det før kl 15, så det ser jo lovende utHm mer enn meg da
Jeg har lyst å feite nyttår der men kb elsker raketter så...Okei, skjønner den
Vi pleier å feire nyttår på hytta, men i år blir vi nok hjemme![]()
Ja det klarer du fint daHadde som mål å klare det før kl 15, så det ser jo lovende ut
Prøver å bidra så mye jeg kan på dagens utfordring også![]()
Okei, skjønner den. Jeg er ikke spesielt glad i raketter, men vi fyrer da opp noenJeg har lyst å feite nyttår der men kb elsker raketter så...
Litt lei meg for at jeg aldri fikk feiret nyttår der, jeg og pappa pratet om det etter julen 2012,at neste nyttår skulle vi feire der men
Ja, det går veldig greitJa det klarer du fint da
Vi fyrer ikke opp mye men naboene gjørOkei, skjønner den. Jeg er ikke spesielt glad i raketter, men vi fyrer da opp noen
Liker best stjerneskudd jeg![]()
Nådd 100 jeg også snartJa, det går veldig greit
Har heldigvis vært litt tempo i dag![]()