Er det ikke fantastisk?!Dere skrev i går 8287 innlegg og laget 229 tråder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke fantastisk?!Dere skrev i går 8287 innlegg og laget 229 tråder
Godt å høreTitter innom nå![]()
Og klipper alltid pent![]()
Logopeden kommer i dag, så da må hun.Håper du får lagt deg nedpå litt idag
Frøkna er vel i barnehagen?
Spesielt siden det et øyeblikk så ut som om vi ikke skulle klare detEr det ikke fantastisk?!![]()
Eksamen jeg hadde for 15 dager sidenSvar på hva?
Det er imponerendeDere skrev i går 8287 innlegg og laget 229 tråder
Aha..Eksamen jeg hadde for 15 dager siden
Det er jaggu godt jobbetEgentlig ikke så mye. Jeg har spist lettere, og blitt flinkere sånn, også har jeg fått rørt meg litt mer nå enn for 2 år siden![]()
Det var ganske heftig her i går kveld, og det skal bli mer i dagDet er imponerende![]()
Veldig bra!Det er imponerende![]()
Æsj da, mye våken?Bedre for henne enn for meg. Haha ;p
Er det ikke fantastisk?!![]()
I knowDu kommer til å få problemer dersom det koker like kraftig som i går...
Å ligge 30 minutter bak oss vil si 20-30 sider![]()
Ikke så veldig bra. Kommer litt an på hvordan de retter. Hvis de bare ser etter det rette svaret så sliter jeg veldigAha..
Masse lykke til.
Hvordan føler du det gikk?
Herlig måte å bli vekket påLogopeden kommer i dag, så da må hun.
Viktigere at hun er i barnehagen enn at jeg slipper å kjøre 120 km og dessuten hadde jeg ikke orket å ha henne hjemme
Lille U våknet når jeg kom for å legge meg og jeg fikk ikke lov til å sove før kl 1.
Kl 04:30 påstod han det var morgen, og holdt på til kl 05:30.
Kl 7 ringte vekkeklokken, kl 07:10 hadde jeg verdens skjønneste litte frøken i senge som fortalte meg at det var morgen og jeg måtte våkne siden hun skulle i barnehagen og i dag kom D (logopeden) for å besøke henne
Vi hentet siste giret i kjelleren og knallet til!Spesielt siden det et øyeblikk så ut som om vi ikke skulle klare det
De ryktene bør du ta på alvor!!Helt strålendeOg jeg hører rykter om at det blir enda mere i dag...
![]()
120 km??Logopeden kommer i dag, så da må hun.
Viktigere at hun er i barnehagen enn at jeg slipper å kjøre 120 km og dessuten hadde jeg ikke orket å ha henne hjemme
Lille U våknet når jeg kom for å legge meg og jeg fikk ikke lov til å sove før kl 1.
Kl 04:30 påstod han det var morgen, og holdt på til kl 05:30.
Kl 7 ringte vekkeklokken, kl 07:10 hadde jeg verdens skjønneste litte frøken i senge som fortalte meg at det var morgen og jeg måtte våkne siden hun skulle i barnehagen og i dag kom D (logopeden) for å besøke henne