Det har aldri minsten min gjort. Nå våkner hun vel annenhver time. Eldste på 4 har gjort det et par ganger.
Oj.. da føler jeg meg heldig! Hun begynte å sove mer på natta rundt 7 uker gammel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har aldri minsten min gjort. Nå våkner hun vel annenhver time. Eldste på 4 har gjort det et par ganger.
Nå sover hun rundt 21-2130. Og våkner rundt 06. Tidligere var det natta 19 og hun sov, med to matinger mellom, helt til 8/9. Likte det bedreHvordan rutiner vil dere ha, eller har dere nå?
Rot har en merkelig evne til å balle på segJa, det må jeg bli. Vi var to som holdt på i fem timer i går. Fatter ikke at det er mulig å ha så mye rot.
HahaBlir litt rar av å ikke sovejeg er super rar
![]()
Nja kan ikke klage idagGod morgen!
Joda, har det![]()
Hva med deg?
Åja! Men dere har ikke fast rekkefølge på kveldsrutiner før natta?Nå sover hun rundt 21-2130. Og våkner rundt 06. Tidligere var det natta 19 og hun sov, med to matinger mellom, helt til 8/9. Likte det bedremen tenker natta rundt 1930 er en fin tid
![]()
Det er sant
Men det er aldri forsent!![]()
Off da:-/. Håper du får en liten dupp ila dagenGod morgenhar nesten ikke sovet.
Har du sovet godt?
Så deiligOj.. da føler jeg meg heldig! Hun begynte å sove mer på natta rundt 7 uker gammel.
God morgenGod morgen![]()
Planer for dagen?
Kos deg med besøkGod morgen. En venninne av meg skal komme innom med datteren en tur. Ellers vet jeg ikke. Du da?
Ja, det har detRot har en merkelig evne til å balle på seg
Skal detKos deg med besøk![]()
Det er jeg og!Hahajeg er så B menneske at det nesten er forferdelig
Så koseligGod morgen. En venninne av meg skal komme innom med datteren en tur. Ellers vet jeg ikke. Du da?
God morgenGod morgen!
Hva byr denne dagen på da damer?
Her er der jobb før etterlengtet helg!![]()
Det klsrer du velSkal det. Må prøve å få unnagjort litt av utfordringen før hun kommer slik jeg er med i den
![]()
God morgenGod morgen!
Hva byr denne dagen på da damer?
Her er der jobb før etterlengtet helg!![]()