Vil helst ikke sjekke fra sengen, da er den så vanskelig å legge fra seg etterpå
Ok, men legg deg np da, vi har 59 innlegg å gå på, og mangelr en tråd. Den tråpden lager noen, og vi har klart det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil helst ikke sjekke fra sengen, da er den så vanskelig å legge fra seg etterpå
Det gjør du nok ;-)Ja til å ha vært her så lite så..runder nok 200 vil jeg tro.
Flink du er!Laget noen iallefall..
Båt ja.. Hadde jeg aldri klart i sånt vær uten å bli kvalm![]()
Er vel der snartDet gjør du nok ;-)
Hadde den ikke ladet???Ja, det gjør den, men jeg mente at jeg hadde ladet mobilen (som hadde 4 % strøm da jeg la den på) mens jeg skravlet på pc
Yes så flinke vi er219 tråder, mangler 1
7.778 innlegg, 59 over.
God nattNå må jeg snu meg å sove. Skal på do også skal jeg titte innom de andre trådene før jeg sovner. Natta damer takk for I kveld![]()
Går det så fortGaad, jeg klarer ikke å henge med her![]()
I måååålll!!!Bare holde koken nå ;-)
Uff, nei..håper vi slipper den vinden da![]()
God natt og sov godtTempo ned, men 139 på ti minutter var mer enn de 50 vi trengte, så innlegg er herved i mål
Vi har dog bare 219 nye tråder
Men jeg satser på at en eller annen klarer å lage en eneste ny tråd, minst.
Så npå logger jeg av pc, spiser og legger meg. (og sniker innom fra mobil i senga, selvsagt)
Ja det ser sånn ut.Det må det ha vært siden antall innlegg øker så fort
Har du ikke spisr enda???Nå skal jeg bare se oss vel i mpl med denne utfordringa, og spise, og legge emg, tenker jeg
Vi må slutte å jobbeGodt jobba :-D
Jeg har jo vært på jobb. Jobben ødeleggee![]()
Shit, den blir ikke lettSpent på hva Tamara finner på til oss i morgen når vi gjør dette i kveld, liksom....
Det rabler for denBlir kastet ut fra appen her også nå
Ikke vant til så stort trøkk på denne tida![]()