Det må det ha vært siden antall innlegg øker så fort
Ja, mye liv over alt i natt, virker det som. Mange som vil dette!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må det ha vært siden antall innlegg øker så fort
Oi, da må jeg tenke tråder...Mangler også 7 mye tråder da, la oss ikke glemme det
Sov godtNå er det snart natta her
Før mini våkner igjen![]()
Det er jeg ogsåSpent på hva Tamara finner på til oss i morgen når vi gjør dette i kveld, liksom....
Nei det før gåKan ikke bruke tid på det nå![]()
Oi, da må jeg tenke tråder...
Klarer ikke går før vi er i mål jeg hellerNå skal jeg bare se oss vel i mpl med denne utfordringa, og spise, og legge emg, tenker jeg
Det er ikke myeMangler 80 innlegg og 5 tråder![]()
Han var sulten igjen nå? :/
Mangler 80 innlegg og 5 tråder![]()
Ja hvis ikke alle legger seg ;-)altså, vi skrev 271 innlegg på 10 minutter, det er 45 minutter igjen og 286 innlegg mangler.
Det går helt fint
Ja gjør det i grunnBegynner å bli sent da![]()
Det hørtes jo slitsomt ut :/Ja...ellers har han funnet ut at jeg kan fungere som smokk..
Men for tiden spiser han hver time på kvelden. Får ikke i seg så mye hver gang tror jeg, for han bare sovner![]()
Innleggene har vi på neste oppdatering. Men vi fikk bre to tråder siste ti minutter, så der må vi ha opp tempoDet er ikke mye
Har 45 minutter på oss![]()
Hang litt etter jeg daVi er mer på rett under 7500 (vel, det var 2310-oppdateringen da)
Lov å være trøtt daJa gjør det i grunn
Virker slik, men husker dere fra i går?Ja, mye liv over alt i natt, virker det som. Mange som vil dette!